Gå til innhold

Ny kampanje for Snapchat på Windows-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv sluttet jeg å bruke Snapchat før det ble fjernet, og mangelen bryr meg lite personlig. Men det er som Titan skriver svært uheldig at SC ikke finnes til WP. Ser man på hvilke apper folk faktisk bruker på mobilene sine og hvilke apper som finnes og ikke finnes, er det i mine øyne helt klart at SC alene er den desidert største årsaken til at WP har blitt valgt bort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Etter hvert så møter man på så mange problemer med WP at man kaster kortene og går for en Android. 

Det kan jo hende det kommer SC for WP - men vil appen da virke slik den er tiltenkt? Det er jo langt fra alle apper som funker helt som de skal hos WP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Når (hvis) SC kommer, vil det trolig ikke være WP mobiler igjen. Lumia 550 og 650 er i disse dager på opphørssalg hos OBS, Elkjøp og Lefdal.

Lenke til kommentar

Etter hvert så møter man på så mange problemer med WP at man kaster kortene og går for en Android. 

Det kan jo hende det kommer SC for WP - men vil appen da virke slik den er tiltenkt? Det er jo langt fra alle apper som funker helt som de skal hos WP.

 

Finnes drøss av uoffisielle SnapChat apper til WP som virker mye bedre enn original snapchat på android/iOS, problemet er bare at etter snapsave skandalen motarbeider snapchat alle former for tredjeparts apper

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjører WP selv og lider ikke av SC mangel. Men at de ikke gidder å lage en app til det tredje (?) største mobil OSet virker dårlig. Som flere nevner vil det være med på å øke konkurransen mellom Microsoft, Apple og Android.

 

Som Nidar2 nevner er det mange apper som ikke fungerer "optimalt". Jeg har avinstallert Facebook og messenger, f.eks. Jeg kunne ikke redigere i grupper, svare på kommentarer og messenger for WP er en skygge av hva Android har. Selv Microsofts egne apper er mangelfulle (nyhetsapp, mine filer og E-post appen). Å tro at utviklerne til SC vil oppdatere appen lg vedlikeholde den er nok ikke spesielt sannsynlig, med tanke på at FB bare forlot sin app.

Lenke til kommentar

Kjører WP selv og lider ikke av SC mangel. Men at de ikke gidder å lage en app til det tredje (?) største mobil OSet virker dårlig. Som flere nevner vil det være med på å øke konkurransen mellom Microsoft, Apple og Android.

 

I følge diverse kilder har visstnok WP mindre enn 1 prosent markedsandel. Dårlig business i forhold til Android/iOS. 

 

Kanskje MS burde sponsa utviklinga og vedlikehold av appen til WP?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjører WP selv og lider ikke av SC mangel. Men at de ikke gidder å lage en app til det tredje (?) største mobil OSet virker dårlig. Som flere nevner vil det være med på å øke konkurransen mellom Microsoft, Apple og Android.

 

I følge diverse kilder har visstnok WP mindre enn 1 prosent markedsandel. Dårlig business i forhold til Android/iOS. 

 

Kanskje MS burde sponsa utviklinga og vedlikehold av appen til WP?

Det har MS allerede tilbydd Snapchat, men "no joy"!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har avinstallert Facebook og messenger, f.eks. Jeg kunne ikke redigere i grupper, svare på kommentarer og messenger for WP er en skygge av hva Android har. Selv Microsofts egne apper er mangelfulle (nyhetsapp, mine filer og E-post appen). Å tro at utviklerne til SC vil oppdatere appen lg vedlikeholde den er nok ikke spesielt sannsynlig, med tanke på at FB bare forlot sin app.

 

En liten tlleggsforklaring hører med her.

Tidligere Facebook appen til WP er laget av Microsoft, denne har aldri fungert optimalt på langt nær. Så denne har FB aldri vært involvert i. MEN, jeg kan rapportere at det er lansert FB og Messenger app til UWP/Win10 plattformen, foreløpig i Beta. Men disse er helt på linje med iOS appene, er kjappe og har enda ikke funnet noe som ikke fungerer. Tagging, reaction, kjøp og salg forum, etc. fungerer 100% Vet ikke når disse blir tilgjengelig utenfor insider, men tippe det ikke er lenge til. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjører WP selv og lider ikke av SC mangel. Men at de ikke gidder å lage en app til det tredje (?) største mobil OSet virker dårlig. Som flere nevner vil det være med på å øke konkurransen mellom Microsoft, Apple og Android.

 

I følge diverse kilder har visstnok WP mindre enn 1 prosent markedsandel. Dårlig business i forhold til Android/iOS. 

 

Kanskje MS burde sponsa utviklinga og vedlikehold av appen til WP?

De har allerede brukt store summer på dette, mot flere essensielle apper, med suksess. De har forsøkt med SC, svaret var ganske enkelt F**k you, om man leser mellom linjene..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Å tro at utviklerne til SC vil oppdatere appen lg vedlikeholde den er nok ikke spesielt sannsynlig, med tanke på at FB bare forlot sin app.

 

[...]

Vet ikke når disse blir tilgjengelig utenfor insider, men tippe det ikke er lenge til. :)

Den er tilgjengelig nå for alle. :)

Lenke til kommentar

Istedenfor å svare på alle skriver jeg bare en kommentar:

 

Jeg var ikke klar over at MS lagde FB appen tidligere, eller at FB hadde en beta gående. Dette er nyheter og info som har gått meg hus forbi, takk :).

 

Sist jeg sjekket WP's markedsandel var den oppi 5 prosent. At den har falt til under 1 er latterlig XD. Takk for nyhetene.

Lenke til kommentar

 

Etter hvert så møter man på så mange problemer med WP at man kaster kortene og går for en Android.

Det kan jo hende det kommer SC for WP - men vil appen da virke slik den er tiltenkt? Det er jo langt fra alle apper som funker helt som de skal hos WP.

 

Finnes drøss av uoffisielle SnapChat apper til WP som virker mye bedre enn original snapchat på android/iOS, problemet er bare at etter snapsave skandalen motarbeider snapchat alle former for tredjeparts apper

 

Dette er og har alltid vært rene vissvass.. 6snap som var den utvilsomt mest populære løsningen til Windows Phone og som så utrolig mange av en eller annen grunn har fått for seg at var så fantastisk var jo aldri så bra som folk vil ha det til.

 

Hadde ikke støtte for video, man kunne ta screenshots helt uten notifikasjon til sender osv.. Den så fin ut, og det var jo fint at plattformen hadde et alternativ men det var også det.

 

 

Påstander om at den var latterlig mye bedre er rett og slett tullball og pølsevev spør du meg. Er jo helt forståelig at Snapchat etterhvert gikk til skrittet å bannlyste apper fra tredjepart.

Lenke til kommentar

 

Kjører WP selv og lider ikke av SC mangel. Men at de ikke gidder å lage en app til det tredje (?) største mobil OSet virker dårlig. Som flere nevner vil det være med på å øke konkurransen mellom Microsoft, Apple og Android.

 

I følge diverse kilder har visstnok WP mindre enn 1 prosent markedsandel.

 

 

Sist jeg sjekket WP's markedsandel var den oppi 5 prosent. At den har falt til under 1 er latterlig XD. Takk for nyhetene.

 

De har større enn 1 prosent markedsandel av installasjoner, men siste rapportering så var NYSALG under 1% av markedsandel. Det er jo to vidt forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som kastet WP kortene etter 4 år... Her om dagen gikk jeg til innkjøp av en Galaxy S7, og må si at det var en nydelig forfriskning.

Facebook er rask, og fungerer. Messenger er rask og nettet detter ikke ut og henger i "connecting" og man har muligheten å hente snakkeboblene fra margen.

Det er en fryd å bruke! Trådløs lading og automatisk upload til Onedrive har den også.

 

Det satt langt inne å forkaste WP da jeg har hatt stort sett flaggskipene. Ativ S, 1020, 930...

 

Det jeg ikke har likt til nå på S7 er at mailklienten er litt rotten og Scroll oppfører seg litt annerledes enn hva jeg var vant til.

Mulig jeg kommer tilbake til WP en dag... men da bør ting være mer stabilt.

Lenke til kommentar

 

 

Kjører WP selv og lider ikke av SC mangel. Men at de ikke gidder å lage en app til det tredje (?) største mobil OSet virker dårlig. Som flere nevner vil det være med på å øke konkurransen mellom Microsoft, Apple og Android.

 

I følge diverse kilder har visstnok WP mindre enn 1 prosent markedsandel.

 

 

Sist jeg sjekket WP's markedsandel var den oppi 5 prosent. At den har falt til under 1 er latterlig XD. Takk for nyhetene.

 

De har større enn 1 prosent markedsandel av installasjoner, men siste rapportering så var NYSALG under 1% av markedsandel. Det er jo to vidt forskjellige ting.

 

 

Det er sant, men den totale andelen er uansett svært liten. Det hadde dog vært interessant å se hvor mye penger en gjennomsnittlig WP bruker legger igjen i 'Windows Store'. Det finnes nok noen artikler om dette også, men jeg la bort interessen for WP sammen med Lumia 640 for et halvt år tilbake. For meg var det for mange apper som manglet, ikke bare snapchat. 

 

Jeg vil dog fortsatt påstå Lumia 6XX serien er den beste mobilen man får kjøpt i forhold til prisen. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...