Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hytte sammen med familien


Gjest Slettet+9871234897

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234897

Hei,
Jeg er så heldig å få benytte meg av en familiehytte som min mor og hennes søster har arvet fra våre besteforeldre. Familien vokser etter hvert som jeg og mine søsken/søskenbarn får kjærester og barn. Selv om det er mye kos med å være mange sammen om hytta merker jeg også at det oppstår flere utfordringer. Derfor har jeg begynt å utvikle en løsning som skal gjøre dele-forholdet lettere. Her ser jeg for meg at juss (gode avtaler som hindrer vanskelige konflikter) også vil kunne ha en viktig rolle. Er det noen her som har erfaring med å dele hytte med familie, venner eller bekjente? Jeg vil sette utrolig stor pris på det hvis dere vil sette av 3-5 minutter for å svare på undersøkelsen i linken nedenfor. Jeg er også interessert i å motta svar fra dere som ikke deler hytta med noen per i dag. 

https://www.surveymonkey.com/r/QVSM9CJ

Dersom dere har noen flere kommentarer kan dere også gjerne poste dem her. Jeg gleder meg til å høre deres erfaringer! 

Mvh 
Ingvild

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg er så heldig å få benytte meg av en familiehytte som min mor og hennes søster har arvet fra våre besteforeldre.

 

Har ikke sett på linken din. Men undrer meg på hvorfor du tar eierskap i hytta. Slik du legger det frem, er det to eiere og det er de som bestemmer! Men du kan jo komme med forslag, til din mor og din tante.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...