Gå til innhold

Homoflagg på NSB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Bra at de gjør det. Vi trenger ikke slike tilstander som vi ser i andre deler av verden. Dette er også særdeles viktig når vi ser strømmen av flyktninger og asylsøkere som har helt andre holdninger enn vi ønsker å ha i den vestlige verden.

Lenke til kommentar

Med forbehold om at hele denne tråden lukter troll:

 

Det er for gale at NSB viser homoer støtte og smekker opp regnbueflagg på togene. For noe graps homoer er. Enige?

 

Hvorfor er det galt av NSB å støtte de homofile? Hvorfor er homofile "graps"? Har du en reell tanke bak meningene dine, eller er du bare her for å øse ut eder og galle?

 

Skal si folk svarer her haha. Men at homoer kan bli viet i kirka er hvertfall idioti

 

Hvorfor er det idioti å la homofile bli viet i kirken?

 

Mennesker skal føre slekta videre og så kommer disse homoene.... blir feil i mine øreer hvertfall. Uffameg for noe graps

 

 

Hvordan blir det feil? Legger homofile kjepper i hjulene for heterofile som vil ha barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Synes det er flott at homser kan gifte seg i kirka. Samtidig ser jeg at trossamfunn må kunne velge hva de selv vil tro på og stå for. Derfor er jeg litt uenig med meg selv.

 

Det som byr på problemer er jo kristne homser... men i enhver religion er det alltid noen som ikke passer inn.

 

Det NSB mangler nå er egne homsekupeer og egne rosa tog! ;)

Lenke til kommentar

Mennesker skal føre slekta videre og så kommer disse homoene.... blir feil i mine øreer hvertfall. Uffameg for noe graps

 

Spiller det noen rolle for deg om andre fører slekten videre eller ikke? Hva med heterofile som ikke får barn, er de også "graps"? Hva med homofile som får barn?

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sånn på tross av at TS er troll, så kan man vel legge til at regnbueflagget ikke bare symboliserer en solidaritet for homofile pr idag men også en motstand mot all terror og fordommer mot alle typer minoriteter. I den forstand skulle man tro det var vanskelig å ta avstand ifra for alle som har hodet skrudd på halsen sin.

Lenke til kommentar

Regnbuen er mye mer enn et symbol for homorørsla. Men det er klart at et regnbueflagg oppfattes i dag som en støtte til slikt.

 

En kvinnelig prest Marit Rannestad, gikk av fordi Kirka ikke lenger arbeider for at barn skal få en mulighet til å bo sammen med sine foreldre.

En fra LGBT-bevegelsen svarte at FNs forskrift uten tvil gjelder de foreldrene som barna bor sammen med.

 

Javel? I min tid skilte man mellom foreldre og foresatte. Man skiller fortsatt mellom stemødre og biologiske mødre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sa bare at homoer er noe graps. Trenger ikke ta helt av. Må få lov å ha mine meninger

Du opprettet en tråd på et diskusjonsforum. Tåler du ikke at folk utfordrer meningene dine, så vil jeg på det varmeste anbefale deg at du holder meningene dine for deg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er for gale at NSB viser homoer støtte og smekker opp regnbueflagg på togene. For noe graps homoer er. Enige?

Nei jeg er ikke enig. Homoer er mennesker de også.

Skal si folk svarer her haha. Men at homoer kan bli viet i kirka er hvertfall idioti

Mennesker skal føre slekta videre og så kommer disse homoene.... blir feil i mine øreer hvertfall. Uffameg for noe graps

 

Spiller det noen rolle for deg om andre fører slekten videre eller ikke? Hva med heterofile som ikke får barn, er de også "graps"? Hva med homofile som får barn?

Mennesker som irriterer seg over ting som ikke påvirker dem i det hele tatt...

Sa bare at homoer er noe graps. Trenger ikke ta helt av. Må få lov å ha mine meninger

Tråden kam stenges

 

Dette er noe av det artigste jeg har lest her på lenge. Jeg hater homoer -- ingen er enige -- tråden kan stenges :rofl:

 

Ja, homser er noe dårlige på å føre slekta videre... Lesber også... At de kan gifte seg i kirken? Symbolsk piss som bare er en prinsippsak for homser som tror på Jesus og de sakene, totalt meningsløst.... Puler på gata og drar av meg buksene og voldtar meg? Ikke bra, men det har aldri skjedd :D

 

63124467.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...