Jump to content
TST

E-SPORT: Slutt på offisielle sendinger fra Telenorligaen fra høsten

Recommended Posts

Eg elsker CSGO, men eg har faktisk ikke tid til å se alt av turneringer. Er jo så vanvittig mye å se på, og eg foretrekker å spille da. Så eg må hele tiden velge å spille, eller å se på. Valger blir da å finne ut beste turnering i måneden, og se et par kamper derfra.

Bare eg som sliter slik?

Eg elsker CSGO, men eg har faktisk ikke tid til å se alt av turneringer. Er jo så vanvittig mye å se på, og eg foretrekker å spille da. Så eg må hele tiden velge å spille, eller å se på. Valger blir da å finne ut beste turnering i måneden, og se et par kamper derfra.

Bare eg som sliter slik?

Jeg er enig i at det er litt for mye CS:GO som vises, om man interesserer seg for den internasjonale scenen. Personlig mener jeg at ligaer er ekstremt lite publikumsvennlig fordi det er så altfor mange av de. Her i Norge går det jo greit siden vi kun har Telenorligaen. Men jeg er redd det er skadelig for utviklingen av sporten at både ESL, Faceit og Turner/Eleague holder hver sin svære liga med kamper hver eneste uke, samt andre mindre ligaer som CEVO osv, på toppen av at vi har store LAN-turneringer nesten hver eneste helg. Det blir en svær jungel av kamper hvor seerne blir forvirret og organisasjonene må luke ut ting å være med på. Turneringer > ligaer any day.

Edited by Sanchez_