Gå til innhold

E-SPORT: Stor oppdatering skal forsøke å motvirke juksere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og igjen så oppdaterer de spillet så cheaters skal komme seg lettere inn, de tjente vel ikke nok penger fort nok på at man måtte til level 3 uten ekstra xp boost, hva faen?

Det er jo også eneste grunnen til at de ikke bruker hardware ban, at de skal tjene penger på å banne cheaters som kjøper mange kontoer i store kvanta bare for å cheate, kan luke ut mange på den måten, men neida.

Og den lyden når du går tom, at andre kan høre det er faen meg horribelt tilbakestående å legge inn, wtf, dette spillet og de aller fleste moderne spill er så noobifisert som det går an å få det, jada, skulle ønske spill var litt vanskelige slik som før i tiden da det ikke var alle slags "hjelpemidler" og at man faktis måtte være litt god og ha litt IQ.

De ødelegger spill mer en de gjør godt for de, det gjelder flere enn Vavle, men uansett, er en sørgelig trend at alt skal gjøres så enkelt.

 

Men nå kommer det vel en tard å sier "ja men denne lyden gjør jo så du må være mer taktisk", til det har jeg bare en ting å si, kyss meg midt i ræva, det har ingenting i spillet å gjøre, så spar deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og igjen så oppdaterer de spillet så cheaters skal komme seg lettere inn, de tjente vel ikke nok penger fort nok på at man måtte til level 3 uten ekstra xp boost, hva faen?

Det er jo også eneste grunnen til at de ikke bruker hardware ban, at de skal tjene penger på å banne cheaters som kjøper mange kontoer i store kvanta bare for å cheate, kan luke ut mange på den måten, men neida.

 

Har spilt nå ca 20 games med prime aktivert. Så for min del føler jeg at det har blitt mye bedre da jeg bare søker prime matchmaking kamper. Vunnet veldig mye, er bare 1 av de, istad der det var en tysk cheater (30-4 k/d halftime etc jumpscript+wallhack)

 

Liker heller ikke alle de nye lydene. 

Lenke til kommentar

Og igjen så oppdaterer de spillet så cheaters skal komme seg lettere inn, de tjente vel ikke nok penger fort nok på at man måtte til level 3 uten ekstra xp boost, hva faen?

Det er jo også eneste grunnen til at de ikke bruker hardware ban, at de skal tjene penger på å banne cheaters som kjøper mange kontoer i store kvanta bare for å cheate, kan luke ut mange på den måten, men neida.

 

Tanken er vel at for Prime matchmaking er restriksjonen hevet til rank 21+telefon. Hvis du benytter deg av Prime vil du ikke møte hackere eller smurfs som er rank 2. Ulempen er at for genuint nye spillere mellom rank 2 og 21 vil man kanskje oppleve flere smurfs.

 

Valve må gå en balansegang her, for noen nåværende level-restriksjon grenser til å være kundefiendtlig. Det er kjipt for nye spillere å ikke kunne spille den viktigste delen av spillet de akkurat har kjøpt. Det er tiltak å få venner inn i CS fordi man må over en del hinder for å kunne spille comp når man vil. Rank-restriksjonen og 21-timers cooldown etter 2 wins på en dag gjør at man fort må holde på i godt over en uke før man kan spille ubegrenset med comp.

 

Nå finnes jo fortsatt FaceIt/CEVO/ESEA som mulige løsninger hvis man synes valve sin MM er dritt, noe jeg kan være enig i at den er. Selv gleder jeg meg til å se hvordan Prime kommer til å funke. For meg som er ganske rass i CS og møter på smurfs, hadde det vært digg om jeg kunne unngått å møte på de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...