Gå til innhold

Slik blir det nye Quake-spillet fra id Software


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Quake blodfan, så gleder jeg meg til å se det nye quake spillet.

 

Tviler dog på at det blir like bra gameplaymessig som Quake World (Q1) og Quake 3 cpma :D

 

Forskjellige abilities er jeg skeptisk til, fordi greia med quake er at det skal  være simpelt og raskt. Ikkje masse fjas.

 

Det BØR være strafejump/bunnyjump for å si det slik, ellers  :shrug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det (så langt) skal bli et rent pc-spill lover jo bra. Husker når Quake og UT slåss om å være kongen av "arena" type multiplayer. Kanskje det blir det samme nå? Nye UT er/blir jo gratis (åpen alpha), vi får se hva som skjer med Quake. UT har så langt lagt seg på en veldig tradisjonstro linje, minner kanskje mest om UT99 med bedre grafikk..

Lenke til kommentar

eneste som mangler er shock rifle som de har på unreal tourmanent. eide mange og landet ofte på toppen i score tabellen med shock combo, folk ble eid så hardt at jeg ble ofte beskylt for juksing, jeg ble til og med kastet ut av server pga mine syke combos. "hemmeligheten" bak mine shock rifle combos er å skru ned sensitive på musa til 0.25 og skrur ned skjermoppløsningen til 800x600, skrur ned all gfx effekt slik at man får best fps. satt igjen med stygg, kornete grafikk som faen, det brydde jeg lite om fordi jeg var ikke der for å nyte grafikken, men for å eie folk. 

Endret av Nemaless
Lenke til kommentar

eneste som mangler er shock rifle som de har på unreal tourmanent. eide mange og landet ofte på toppen i score tabellen med shock combo, folk ble eid så hardt at jeg ble ofte beskylt for juksing, jeg ble til og med kastet ut av server pga mine syke combos. "hemmeligheten" bak mine shock rifle combos er å skru ned sensitive på musa til 0.25 og skrur ned skjermoppløsningen til 800x600, skrur ned all gfx effekt slik at man får best fps. men det var bare newbies som hadde maks oppløsning, maks gfx ble eide uansett

Railgun i quake ;)
Lenke til kommentar

Bunny hopping er bare tull og det kan man gjerne klare seg uten i mine øyne.

 

AtW

 

Tror du kom til feil spill.

 

 

Ser uansett ikke helt hvordan dette skal klare å leve opp til navnet dersom de planlegger å gjøre klassesystemet til en del av kjernen i spillet. Som en som har spilt Quake aktivt i 15 år så er det kanskje en av de tingene jeg ville ønsket minst i et nytt Quake, håper for all del at de gir oss en ren 1v1 duel modus uten noe klassetull og denslags, hvis ikke feiler de de av oss som faktisk fortsatt spiller Quake og har holdt denne serien i live de siste 10 årene. 

Lenke til kommentar

 

Bunny hopping er bare tull og det kan man gjerne klare seg uten i mine øyne.

 

AtW

Tror du kom til feil spill.

 

 

Ser uansett ikke helt hvordan dette skal klare å leve opp til navnet dersom de planlegger å gjøre klassesystemet til en del av kjernen i spillet. Som en som har spilt Quake aktivt i 15 år så er det kanskje en av de tingene jeg ville ønsket minst i et nytt Quake, håper for all del at de gir oss en ren 1v1 duel modus uten noe klassetull og denslags, hvis ikke feiler de de av oss som faktisk fortsatt spiller Quake og har holdt denne serien i live de siste 10 årene.

Ingenting tilsier at alle som liker quake må like alle aspekter av spillet. AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...