Gå til innhold

Her er traileren til The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk hardt ut mot denne relanseringen i en tidligere artikkel, men jeg må være ærlig og si at dette ser lekkert ut. At det kommer gratis for oss som har kjøpt det på Steam er jo absolutt et pluss.

 

Men håper fortsatt at Bethesda innser at de må jobbe mer enn bare med grafikken til neste Elder Scrolls-spill. Det er mye rusk i maskineriet deres, og det er det nok i denne relanseringen også.

Lenke til kommentar

Remaken kan løse en del ting som de fleste pc brukerene ikke vet de har hatt problemer med.

 

Et problem nå f.eks er at klienten er ren 32 bit og derav ute av stand til å benytte mer enn ca 4gb minne, det gjør ting vanskelig for moddere. Det finnes en memory extension mod, men den fungerer langt fra optimalt.

 

Godrays og volumetric fog finnes også via mods, men det er ren ettereffekter og ekstremt tungkjørt i forhold til å kjøre det via selve game engine.

 

Hvis denne remaken faktisk innebærer en 64bit klient, vil det utgjøre en enorm forskjell for mod utviklere

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syntes ikke standard versjonen av skyrim var så bra, Men ved og skreddersy spill opplevelsen gjennom mods så ble det ett fantastisk spill.

 

Husker jeg hadde blant annet mat og drikke mod som gjorde at jeg måtte holde karakteren med mat og hydrert. Hadde og kulde funksjon som gjorde at karakteren kunne fryse ihjel. fulgte og med mulighet for og gjøre opp bål og varme seg ved. Tøffere drager var jo og en god mod der dragene ble ordentlig badass og ikke slike pushovers som de var i standard versjonen. Og mye annet snacks som better spells, more dangerous wildlife, more random events, special npc`s etc etc.

 

Endte opp med 600+ timer i skyrim.

 

Og for konsoll gamere så blir det ihvertfall verdt en upgrade når dem og får tilgang til mods, for det gjør fort at spillet blir omtrent 10 ganger så bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har sett nok imponerende moddede visuals fra Skyrim til at videoen i seg selv ikke så så interessant ut. Tok litt tid før jeg fikk med meg at det blir gratis på Steam, da skal jeg selvfølgelig teste det ut, ikke minst fordi jeg regner med at det ikke krever så mye av maskina som super-moddet gammel Skyrim. Mitt 960gtx 4gig sliter med all ENB bortsett fra de aller "letteste" versjonene.. Vet det ikke er et supert kort, men ble fortsatt litt skuffa.. :p

 

Spiller på PC, men aldri vært en stor fan av mods som overhaler grafikken egentlig. Krever mye av maskinen og de ser sjeldent ut som Bethesda sin stil for spillet. Så for min del er det her fantastisk, og får det som en gratis oppdatering også? Flott.

 

Enig der. Jeg liker å forbedre ting litt, men ikke å dra det for langt fra originalen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Håper det kommer med norske tekster i spillet!

Jeg har allerede laget (delvis oversatt) en Norsk Interface. Med noen bugs (manglende tekst å oversette) grunnet at textfilen til utvikleren er ufullstendig. Men det visste du allerede. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1631175&page=1&&do=findComment&comment=22864119

 

Dette gjorde jeg for lenge siden. hvis noen gidder kan de bygge videre på den. Værsågod

 

Den ligger også på Nexusmods

58788-1-1412623917.jpg

 

2hn7y2b.jpg

58788-2-1412623917.jpg

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...