Gå til innhold

Hva er det verste spillet du har kjøpt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om jeg kan kalle det et spill, men MTV Music Generator 2 til PS2... grøss.....

Sjelden jeg ser MTV og music i samme setning. Det sier jo sitt. ;) 

 

On-topic har jeg nok mange lavmål opp gjennom årene. For å fortsette listen:

 

- Uncharted Collection. Introen i det første var meget bra... helt til fiendene dukket opp, og hele spillet ble redusert til en gå dit, skyt dem, gjenta så lenge du orker. Kom likevel ca to tredjedeler gjennom det, men det var absolutt null variasjon. Gå dit, skyt dem, gjenta til du går møkk lei. Prøvde meg på Uncharted 2, men det var mye av det samme. Bra start, deretter gå dit, skyt dem, sovn stille inn. Har ennå til gode å prøve Uncharted 3, og det er kanskje like greit. Jeg ser absolutt potensialet her, og skjønner hvorfor noen liker dette. Men Call of Duty selger jo som den hakka møkka det er, så salgstall sier strengt tatt ikke stort om kvaliteten.

 

- Guitar Hero Live. "Helt ny gitar!"... som føles elendig å bruke. "Live action video!".., man går lei av etter noen minutter. "Enorm mengde sanger i Live-modusen!"... men vi får ikke velge de selv, kan ikke feile dem, og gir muligens en meningsløs poengsum på slutten.

 

- Splatoon. Kom igjen, Nintendo. Vi vil ha mer!!!!! Spillet i seg selv var konge, men ventetiden på Splatoon 2 er rimelig kjip. Føler meg som en junkie på rehab. :p (spiller ikke PvP, bare solo.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

NHL '96 (Nintendo Game Boy)

 

Dette var på grensen til uspillbart. Masse hakking, skjermen blinker i tide og utide, og utsnittet man ser av banen er altfor lite. Alle spillerne ser like ut, så det er ikke godt å si om du sender en pasning til med- eller motspiller. Jeg husker jeg gikk tilbake til butikken og klagde på at det var helt ubrukelig, og fikk faktisk bytte til noe annet. Service.

 

Endret av :utakt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Merkelig at ingen har nevnt Ridge Racer-serien. Det første var veldig underholdende og man kunne faktisk kontrollere bilene. Det begynte å fort nedover allerede fra andre spillet. Jeg kjøpte RR6 på 360 da det kom, og det føltes brutalt å faktisk ha brukt penger på dette spillet. Null kontroll, bare sliding/"drifting" (kan ikke kalles drifting når man sklir bortover uten kontroll) og en fullstendig bedriten grafikk. Føltes mer ut som rattkjelke på hålka enn bilkjøring. 

Lenke til kommentar

NHL '96 (Nintendo Game Boy)

 

Dette var på grensen til uspillbart. Masse hakking, skjermen blinker i tide og utide, og utsnittet man ser av banen er altfor lite. Alle spillerne ser like ut, så det er ikke godt å si om du sender en pasning til med- eller motspiller. Jeg husker jeg gikk tilbake til butikken og klagde på at det var helt ubrukelig, og fikk faktisk bytte til noe annet. Service.

 

Stor fan av NHL-serien, men det der er faktisk noe av det verste jeg har sett. 2-3fps.
Lenke til kommentar

 

NHL '96 (Nintendo Game Boy)

 

Dette var på grensen til uspillbart. Masse hakking, skjermen blinker i tide og utide, og utsnittet man ser av banen er altfor lite. Alle spillerne ser like ut, så det er ikke godt å si om du sender en pasning til med- eller motspiller. Jeg husker jeg gikk tilbake til butikken og klagde på at det var helt ubrukelig, og fikk faktisk bytte til noe annet. Service.

 

Stor fan av NHL-serien, men det der er faktisk noe av det verste jeg har sett. 2-3fps.

 

 

Det kan se ut som om å lage et pseudo-3D hockeyspill for en 4MHz spillmaskin fra 1989 var litt optimistisk, ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...