Gå til innhold

Watch Dogs 2 kommer allerede til høsten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at flere store selskap begynner å vise fram spillene på E3 det året som de faktisk planlegger å slippe ut spillet og ikke vise fram spill på E3 som kommer ut 2 år fram i tid slik som var med Watch Dogs 1. Håper den slags promo tull helt forsvinner ettersom 2 år hype train er altfor lenge og det klarer aldri å leve opp til forventningene.

 

Syntes det var fette genialt i fjor når Bethesda annonserte Fallout 4 + at det var bare 6 måneder til spillet skulle komme ut. Ønsker å vite minst mulig om spill når æ likevel ikke får spille dem før om 2-3 år.

 

At det kommer fram at ett spill e i utvikling, det e bare kos å vite, men ikke vis fram spillet før det nesten e klart til å komme ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte det føste på PC veldig billig i starten, spillte i 20 min bare og har ikke rørt det siden. Kommer nok aldri til å røre det igjen i grunn. Forstår ikke hvorfor jeg orket å kjøpe det heller, ser på gameplay og sånn i ettertid så ser det helt krise trist ut. Har ingen forventinger til det enste spillet overhodet.

 

Men i og med at det kommer allerede i høst går det faktisk ann å stole på det som bli vist hehe? :)

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

vil historien gjenta seg ? 

 

Hmm... akkurat sett videoen, og selvom det nok er mye nerfing ute å går (uten at jeg skjønner hvorfor de gidder å nerfe den på PC, det må være fordi Sony og Micro$oft presser de no sinnsykt for at de ikke skal gruse konsollene enda mer. men da skulle man tro at Nvidia/AMD hadde ønsker om det motsatte for å få solgt flere high-end kort...) - så må han som lagde videoen ha gjort enkelte grep for å få det til å se værre ut enn det egentlig er.

Nå er det bare Farcry spillene jeg har spilt nok til å uttale meg om, men grafikken jeg har ligner mer på bildet til venstre enn han sitt til høyre. 

Også ser man jo at han har brightness som er helt på tur, som får det til å se enda værre ut.

Rainbow 6 derimot så ut til å være utrolig nerfet, det er kjipt!

Lenke til kommentar

Nå hadde ikke jeg så veldig hype til WatchDogs. Har greid å unngå de verste hype-artiklene. Det jeg visste var at det var et open-world spill med hacking. Sånn sett levde det bra opp til forventningene. Synes det var ganske artig. Kommer nok helt sikker til å kjøpe oppfølgeren. Hackingen var sikkert irriterende urealistisk for enkelte, men jeg synes det fungerte i settingen. Veldig artig å hacke seg inn i en datamaskin med flust med vakter som passer på uten å måtte løse ett eneste skudd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Letteste WILL NOT BUY noensinne. Fy flate for en skuffelse eneren var.

Men å klikke deg inn på denne artikkelen og kommentere gadd du likevel. Rart det der. :p

 

On-topic gleder jeg meg. Hadde veldig mye moro med det første, så strengt tatt trenger de ikke gjøre så mye nytt for min del. En bedre hovedperson, litt mer interessant hacking og litt mer å gjøre utenom missions, så har vi et knallspill. Elsket å aktivere håndgranatene fiendene hadde og se dem få panikk. Spesielt morsomt var det når de fikk panikk og kastet granaten på vennene sine. Det MÅ vi få lov til i WD2. :p:D Men vi kunne jo opprinnelig kaste folk ned trappen i Assassin's Creed, og det forsvant jo etterhvert. Kjipt. :(

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

vil historien gjenta seg ?

Personlig synes jeg det er trist at det er blitt så vanvittig mye fokus på grafikken. Synes det ødelegger veldig mye av spillgleden. For meg har spill alltid handlet om å ha det moro, og grafikken i seg selv er ikke så interessant. Grafikken på XBone kan nok være litt dårligere enn på PS4 og PC, men spillglede handler om enormt mye mer enn det. Bare dette med en kontroller man synes passer bra i hånden er minst like viktig som grafikken for min del.

Lenke til kommentar

 

Letteste WILL NOT BUY noensinne. Fy flate for en skuffelse eneren var.

Assassins creed 1 var ikke det beste det heller så hvis watch dogs 2 kan dra en AC 2 så kan det bli et mesterverk. Man vet aldri.

 

 

 

La oss håpe. Jeg syns det første AC var ganske så dårlig egentlig, men slutten gjorde selvsagt at jeg ville vite mer. Og heldigvis ble AC2 så vanvittig mye bedre enn det første :)

Lenke til kommentar

 

vil historien gjenta seg ?

Personlig synes jeg det er trist at det er blitt så vanvittig mye fokus på grafikken. Synes det ødelegger veldig mye av spillgleden. For meg har spill alltid handlet om å ha det moro, og grafikken i seg selv er ikke så interessant. Grafikken på XBone kan nok være litt dårligere enn på PS4 og PC, men spillglede handler om enormt mye mer enn det. Bare dette med en kontroller man synes passer bra i hånden er minst like viktig som grafikken for min del.

Det har absolutt ingenting med grafikk å gjere. Alt handler om løgnaktig markedsføring og shady as fuck buisness frå store selskaper. Grafikk er berre fokuspunktet fordi det er så sjukt tydelig der. Men også slike punkter som i The Devision der dei rett ut fjernet ting som dei brukte for å selge spillet til massene. Det er ikkje uten grunn fleire av kundene til spesielt Ubisoft føler seg direkte svindlet. For det er godt nær nøyaktig det dei har blitt.

Lenke til kommentar

 

vil historien gjenta seg ?

Personlig synes jeg det er trist at det er blitt så vanvittig mye fokus på grafikken. Synes det ødelegger veldig mye av spillgleden. For meg har spill alltid handlet om å ha det moro, og grafikken i seg selv er ikke så interessant. Grafikken på XBone kan nok være litt dårligere enn på PS4 og PC, men spillglede handler om enormt mye mer enn det. Bare dette med en kontroller man synes passer bra i hånden er minst like viktig som grafikken for min del.

 

 

Hvorfor setter du PS4 i samme boks som PC? Ytelsen på PC er jo mange ganger bedre enn både på XBox og PS. Grunnen til at de nerfer grafikken slik som dette er jo fordi at de ikke vil at konsoll-brukerene skal skjønne hvor vanvittig mye kraftigere en PC er enn konsollene. Mere penger å tjene på konsoll vet du. Dette er jo dokumentert flere ganger.

Lenke til kommentar

Det har absolutt ingenting med grafikk å gjere. Alt handler om løgnaktig markedsføring og shady as fuck buisness frå store selskaper. Grafikk er berre fokuspunktet fordi det er så sjukt tydelig der. Men også slike punkter som i The Devision der dei rett ut fjernet ting som dei brukte for å selge spillet til massene. Det er ikkje uten grunn fleire av kundene til spesielt Ubisoft føler seg direkte svindlet. For det er godt nær nøyaktig det dei har blitt.

 

Hvorfor setter du PS4 i samme boks som PC? Ytelsen på PC er jo mange ganger bedre enn både på XBox og PS. Grunnen til at de nerfer grafikken slik som dette er jo fordi at de ikke vil at konsoll-brukerene skal skjønne hvor vanvittig mye kraftigere en PC er enn konsollene. Mere penger å tjene på konsoll vet du. Dette er jo dokumentert flere ganger.

Litt morsomt at en som kaller seg LoveAmiga er så opptatt av ytelse. :p

 

Det har så absolutt blitt alt for mye fokus på grafikk de siste årene. Grafikk er nesten alt som betyr noe. Når var sist du så et spill komme i usle 720p, og folk synes det var helt greit? Det har vel aldri skjedd. Enten er det 1080p (eller 4k), ellers er det for dårlig. Men hvordan påvirket dette egentlig spillet? Hva har det å si om du kan se hvert eneste hårstrå i skjegget til en tilfeldig forbipasserende? Men uansett, poenget mitt er at det er nøyaktig samme spill til alle de tre plattformene. Greit at PC-versjonen ser bedre ut en XBone-versjonen, men er det seriøst noen som sitter og spiller det på XBone og ergrer seg over at det ser hakket bedre ut på en annen plattform?

Lenke til kommentar

 

Det har absolutt ingenting med grafikk å gjere. Alt handler om løgnaktig markedsføring og shady as fuck buisness frå store selskaper. Grafikk er berre fokuspunktet fordi det er så sjukt tydelig der. Men også slike punkter som i The Devision der dei rett ut fjernet ting som dei brukte for å selge spillet til massene. Det er ikkje uten grunn fleire av kundene til spesielt Ubisoft føler seg direkte svindlet. For det er godt nær nøyaktig det dei har blitt.

 

Hvorfor setter du PS4 i samme boks som PC? Ytelsen på PC er jo mange ganger bedre enn både på XBox og PS. Grunnen til at de nerfer grafikken slik som dette er jo fordi at de ikke vil at konsoll-brukerene skal skjønne hvor vanvittig mye kraftigere en PC er enn konsollene. Mere penger å tjene på konsoll vet du. Dette er jo dokumentert flere ganger.

Litt morsomt at en som kaller seg LoveAmiga er så opptatt av ytelse. :p

 

Det har så absolutt blitt alt for mye fokus på grafikk de siste årene. Grafikk er nesten alt som betyr noe. Når var sist du så et spill komme i usle 720p, og folk synes det var helt greit? Det har vel aldri skjedd. Enten er det 1080p (eller 4k), ellers er det for dårlig. Men hvordan påvirket dette egentlig spillet? Hva har det å si om du kan se hvert eneste hårstrå i skjegget til en tilfeldig forbipasserende? Men uansett, poenget mitt er at det er nøyaktig samme spill til alle de tre plattformene. Greit at PC-versjonen ser bedre ut en XBone-versjonen, men er det seriøst noen som sitter og spiller det på XBone og ergrer seg over at det ser hakket bedre ut på en annen plattform?

 

 

Poenget er jo at de reduserer grafikken på PC når de ikke hadde trengt å gjort det. Kun fordi konsoll-brukerne ikke skal bli såra og vonbroten.  Når var sist du hadde problemer med at et spill hadde for "bra" grafikk? På PC er det bare å stille på LOW, så har du det du ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Koste meg masse med det første spillet til tross for at hovedpersonen, Aiden, var litt kjedelig. Spillet starter ganske tregt, men det tar seg opp etter hvert. Gleder meg til det neste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...