Gå til innhold

Boses populære støydempere blir nå trådløse


Anbefalte innlegg

En ting kan jeg si deg: de kommer mest sannsynlig til å ha lydkvalitet i 1500 kr-sjiktet. Den aktive støyreduksjonen vil derimot være det beste på markedet, uten tvil. Komforten vil være som man kan forvente av Bose, veldig bra.

 

Alt i alt et godt produkt, men absolutt ikke verdt prisen.

Jeg vurderer akkurat nå å kjøpe Momentum 2.0, så da ble dette et interessant alternativ. Spent på hvordan de er opp mot hverandre.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heil enig. 

Til QC15 var det til og med ei hendig glidelåslomme i etuiet som var perfekt til å oppbevare eit eller to ekstrabatterier så då var det aldri noke problem med å ha nok straum.

 

Støyreduserande hodetelefonar har vell sitt definitivt klaraste bruksområde på flyreiser, utanom på fly så er det nok sjeldan folk flest sitter så mange timar i nærheita av ei slik støykilde. Og på fly er det ikkje ofte du får tilgang til å lade.

Mhm, og i etuiet til QC25 har du en beholder til ekstrabatteri. Synes heller de kunne inkludert Eneloop-batterier og -lader med QC35. Til den prisen skulle man fått med hushjelp og massasje med happy ending også...

 

Jepp, men lydkvaliteten på QC25 er ubrukelig uten, så du har i praksis ikke noe valg. Er faktisk ganske chill for å stenge ute viftestøy fra PC og varmepumpe. På fly, bil, buss etc. så er det uvurderlig.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

 

Og test lyden uten støykansellering. I QC25 er dette helt på tryne dårlig, verre enn hodetelefoner til noen hundre kroner.          

 

Stor forskjell på lyden ja, syns de klarer seg fint når de er påslått.

 

 

Støyreduserande hodetelefonar har vell sitt definitivt klaraste bruksområde på flyreiser, utanom på fly så er det nok sjeldan folk flest sitter så mange timar i nærheita av ei slik støykilde. Og på fly er det ikkje ofte du får tilgang til å lade.

Jeg bruker de masse i andre settings. som til og fra jobb med buss, husarbeid og ps4 spilling når det er mye bårk i huset :)

Lenke til kommentar

Håper Bose har laget et produkt som kan forsvare prislappen på 4k.

Det har de ikke!  :lol:  :roll:

 

Og det sier jeg med 4 Bose-produkter på samvittigheten, bred erfaring med både Bose og andre merker og produkttester gjennom årene tatt i betraktning.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

 

Håper Bose har laget et produkt som kan forsvare prislappen på 4k.

Det har de ikke!  :lol:  :roll:

 

Og det sier jeg med 4 Bose-produkter på samvittigheten, bred erfaring med både Bose og andre merker og produkttester gjennom årene tatt i betraktning.

 

 

Exactly. Jeg er på min 2.Bose, og har hatt QC25'en siden september 2014 da den kom ut og ga den gang 2k for det. Nå ser jeg ikke helt vitsen med å betale så mye bare for å slippe kabel og dårligere batteritid.

Lenke til kommentar

 

Da kom endelig det "alle" ventet på når QC25 ble lansert, bare at de nå har en grisete pris. Kommer nok ikke til å bytte ut mine 25 med det første. 

 

QC25 har vel fått en grisete pris etterhvert de også. husker da man fik kjøpt disse til under 2k.

 

QC25 er det beste elektronikk kjøpet jeg har gjort noen gang tror jeg :)

 

 

 

QC25 lå vel på rundt 2490 ish når de kom? Var heldig og fikk mine til 1795,- under Black Friday i 2014, setter stor pris på disse frem og tilbake på jobb og ved reiser. HIFI-lyden har jeg hjemme på loftstuen :p

Lenke til kommentar

Når det kommer til prisene så er det jo verdt å merke seg at Bose nylig (er vel rundt 1,5 mnd siden nå?) bestemte seg for å oppjustere prisene iforhold til svak krone. Så for de som er vandt til at prisene på QC25 var mye lavere, så var jo det gjerne før denne justeringen. Den nåværende anbefalte utsalgsprisen fra Bose på QC25 er jo faktisk hele 3'500 kr.

Lenke til kommentar

Nå vet vi vel lite om detaljene rundt blåtann-biten av QC35 enn så lenge? Står jo svært lite spesifisert, annet enn at det er v4.1? Vet vi om den støtter ting som APT-x, AAC eller lignende? Litt søkt å skylde på Apple for eventuelt mangel på APT-x.

 

Dessverre støtter ikke denne atpx HD, og det gjør nesten ingen andre kjente merker heller, så vent med å handle hodetelefon til dette er implementer om du ønsker best mulig lydkvalitet.

Dages blåtann klarer ikke en gang CD kvalitet.

Atpx HD er 24/48. Klarer de å implementere MQA i tillegg, og du har Tidal hi-fi, bør du få noe som er rimelig fremtidsrettet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...