Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig samlivsproblem pga Sophie Elise


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har et problem. Jeg tror typen min tenner på Sophie Elise. Jeg synes synd i jenta da hun fremstår som alt annet enn velbalansert, men jeg ser på samboeren min som en rimelig oppegående og reflektert mann. Han har alltid påstått at naturlige kvinner er det vakreste han vet, hvordan kan han da (i full hemmelighet) ha en fascinasjon for en kvinne som ser ut som en vandrende Barbie med menneskehår fra fattige, indiske kvinner, silikonballonger i fronten og injiserte bleieballonger i bakenden.

 

Jeg har ingen håndfaste bevis, men dersom mine antakelser holder stikk må jeg gjøre det slutt. Forholdet er ellers veldig stabilt og bra.

 

Hva tenker panelet om dette?

 

Anonymous poster hash: 5f5b0...dfd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns du Ryan Gosling er fin? Eller Ronaldo, Beckham eller ken som er inn nå? Da må han vel gjøre slutt med deg!

 

Men ja, at du bryr deg mer kva han syns om S.E., istedenfor kva han syns om deg - då er det noe som er galt med deg. Så fremt han ikke kjenner ho, de ikke henger ut sammen og ikke legger ann på kvarandre burde ikke det bekymre deg noe som helst.

PS: er du misunnelig på hennes mugga får du berre skaffe deg same. Trene opp rompa osv.
PPS: Liker ikke SE utseende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har et problem. Jeg tror typen min tenner på Sophie Elise. Jeg synes synd i jenta da hun fremstår som alt annet enn velbalansert, men jeg ser på samboeren min som en rimelig oppegående og reflektert mann. Han har alltid påstått at naturlige kvinner er det vakreste han vet, hvordan kan han da (i full hemmelighet) ha en fascinasjon for en kvinne som ser ut som en vandrende Barbie med menneskehår fra fattige, indiske kvinner, silikonballonger i fronten og injiserte bleieballonger i bakenden.

 

Jeg har ingen håndfaste bevis, men dersom mine antakelser holder stikk må jeg gjøre det slutt. Forholdet er ellers veldig stabilt og bra.

 

Hva tenker panelet om dette?

 

Anonymous poster hash: 5f5b0...dfd

 

Er du virkelig jente? Du hører ut og skriver som en mann...

Uansett gjør det slutt og finn deg en mann som kun liker deg, kan være det tar tid...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har et problem. Jeg tror typen min tenner på Sophie Elise. Jeg synes synd i jenta da hun fremstår som alt annet enn velbalansert,

 

Samtidig som du skylder på Sophie Elise fordi du har et problem med forholdet? Det er vel bare en blogger verken du eller kjæresten din har noen personlig relasjon til? Jeg tror ikke det er hun som er problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er forskjell på å ha fantasier om noen og å ville innlede et forhold med noen. Jeg er rimelig sikker på at han aldri vil ende opp med å bli interessert i SE mer enn en billig fantasi...

Det betyr heller ikke at han ikke foretrekker jenter a'naturelle (virker som de fleste gjør det).

At du henger deg opp i en liten (antatt) seksuell fantasi og på grunn av dette vurderer å gjøre det slutt sier mer om deg enn han.

Tenk gjennom om dette virkelig er noe som betyr noe, og om det verken er en motsigelse eller i det hele tatt relevant til hans personlig egenskaper.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Haha, ta en tur til kvinneguiden så får du virkelig se hva som er å finne i kvinners hoder. Dette er ingenting.

 

Hahaha, tipper halvparten av Sophie Elise sin inntekt kommer fra 35+ årige kvinner på kvinneguiden, som leser alt av avisartikler om henne og blogginnlegg fra henne, slik at de kan kritisere det etterpå.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

Takk for "støtten".

 

Jeg er 20 år, typen min er 25. Vi er i vennegjengen til SE og møtes på fester. Det er ikke fjernt, det er her og nå og jeg mener at det er et problem. Han har spurt meg om jeg vil ha trekant, jeg sa kanskje for å blidgjøre han og da sa han: Sophie er jo single, skal vi høre med henne?

 

Ville dere følt dere komfertabel med å være i samme rom som henne når han sier det som dette? Jeg synes han er litt umoden, han blir ferdig med siste avd. Juss nå, men jeg synes ikke noe om dette og jeg blir så usikker. Hvorfor sier gutter at man ikke liker det og likevel vil stikke tisse sin der?

 

Anonymous poster hash: 5f5b0...dfd

Lenke til kommentar

Takk for "støtten".

:laugh: 

 

Du vet ihvertfall at folk er ærlige.

 

 

 

Jeg er 20 år, typen min er 25. Vi er i vennegjengen til SE og møtes på fester. Det er ikke fjernt, det er her og nå og jeg mener at det er et problem. Han har spurt meg om jeg vil ha trekant, jeg sa kanskje for å blidgjøre han og da sa han: Sophie er jo single, skal vi høre med henne?

 

Ville dere følt dere komfertabel med å være i samme rom som henne når han sier det som dette? Jeg synes han er litt umoden, han blir ferdig med siste avd. Juss nå, men jeg synes ikke noe om dette og jeg blir så usikker. Hvorfor sier gutter at man ikke liker det og likevel vil stikke tisse sin der?

 

Anonymous poster hash: 5f5b0...dfd

Hun ser ikke så gærn ut da, altså i de tilfellene hvor det ikke ser ut som hun har ramlet ned i en av beholderene til sminkeprodusenten.  :whistle:

 

Min mening: ikke si ting for å bligjøre han, si hva du mener. Si nei når du føler du ikke vil, si hva du vil og hva du føler.

 

Er du ikke for trekant, null stress. Liker du tanken på det, flott. Men ikke gi feil signaler, og ikke si kanskje når du mener nei.

 

 

Jeg synes forøvrig dette høres mer ut som en fantasi han har som føles litt edgy.

 

Han sa det vel ikke høyt, gjorde han? xD

 

Godt mulig han er umoden, eller kanskje han bare har en leken side, idk. Det vet nok du bedre enn alle oss, eller kanskje ikke. Hvem vet.

 

 

Fordi sånne fantasier er edgy og kan være opphissende selv om det ikke er det man vanligvis tenner på. Ingen tenner bare på én type utseende og noen ganger kan det være spennende med noe nytt.

Lenke til kommentar

Høres litt trollete ut hele denne tråden, men uansett for å ta TS i forsvar er vel ikke problemstillingen at han "uskyldig" tenner på noen andre, men at han det faktum at han tenner på henne reflekterer et grunnlag og verdisett som ikke stemmer overens med det grunnlaget/verdisettet han har brukt for å hanke inn TS. 

 

Ref. at han sier han liker et naturlig utseende, og kanskje har gitt uttrykk for at å investere i utseendet på den måten gir et negativt press, men så gir han uttrykk for at han foretrekker det istedenfor.

 

Som at man blir sammen med noen som på første date høres ut som en sosialist, så finner du etterhvert ut at han stemmer FRP (eller motsatt). Da blir plutselig grunnmuren for forholdet ekstremt rystet.

 

Da blir det evnt. opp til TS hvor sterkt dette endrer "matchen" deres igrunn.

 

Edit: skriveleif

Endret av zebrazett
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har et problem. Jeg tror typen min tenner på Sophie Elise.

 

Alle regnet med og trodde at typen din var kåt på en puledokke med en blogg. Altså han sitter og drar snabelen til bilder av den stygge ? jeg tror ikke det blir riktig å skrive dama heller :hmm:

 

Takk for "støtten".

 

Jeg er 20 år, typen min er 25. Vi er i vennegjengen til SE og møtes på fester. Det er ikke fjernt, det er her og nå og jeg mener at det er et problem. Han har spurt meg om jeg vil ha trekant, jeg sa kanskje for å blidgjøre han og da sa han: Sophie er jo single, skal vi høre med henne

 

Så har du plutselig oppklart et stort mysterium og saken er en veldig veldig annen enn det som ble presentert. Det var med andre ord absolutt ingen grunn til å nevne Sophie Elise, gjorde du det for å skryte?

 

Saken er at du tror typen din tenner på en i vennegjengen og når du sa "kanskje" til en trekant så skrek han ut denne jentas navn. Da har vi brått noe fornuftig å gå ut ifra ;)

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

Takk for "støtten".

 

Jeg er 20 år, typen min er 25. Vi er i vennegjengen til SE og møtes på fester. Det er ikke fjernt, det er her og nå og jeg mener at det er et problem. Han har spurt meg om jeg vil ha trekant, jeg sa kanskje for å blidgjøre han og da sa han: Sophie er jo single, skal vi høre med henne?

 

Ville dere følt dere komfertabel med å være i samme rom som henne når han sier det som dette? Jeg synes han er litt umoden, han blir ferdig med siste avd. Juss nå, men jeg synes ikke noe om dette og jeg blir så usikker. Hvorfor sier gutter at man ikke liker det og likevel vil stikke tisse sin der?

 

Anonymous poster hash: 5f5b0...dfd

 

Han mente antakelig at han liker Sophie Elise mindre enn tilsvarende jenter som er naturlige, ikke at han ikke kan like Sophie Elise også. Det er jo ikke en begrenset mengde jenter han kan like. Og hvem vet, kanskje han egentlig ikke er så opptatt av det, men sa det for å gjøre sin naturlige kjæreste fornøyd.

 

Hvis ikke du vil ha trekant, må du jo si det. Hvis du bare ikke vil ha trekant med Sophie Elise, kan du foreslå en annen person.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har et problem. Jeg tror typen min tenner på Sophie Elise. Jeg synes synd i jenta da hun fremstår som alt annet enn velbalansert, men jeg ser på samboeren min som en rimelig oppegående og reflektert mann. Han har alltid påstått at naturlige kvinner er det vakreste han vet, hvordan kan han da (i full hemmelighet) ha en fascinasjon for en kvinne som ser ut som en vandrende Barbie med menneskehår fra fattige, indiske kvinner, silikonballonger i fronten og injiserte bleieballonger i bakenden.

 

Jeg har ingen håndfaste bevis, men dersom mine antakelser holder stikk må jeg gjøre det slutt. Forholdet er ellers veldig stabilt og bra.

 

Hva tenker panelet om dette?

 

Anonymous poster hash: 5f5b0...dfd

Hm... si det. Hvorfor tror du det? Det finnes mange pene jenter i denne verden, du kjenner han best selv og vet best selv om det stemmer. Gjør det noe da? Tror ikke du blir dumpa til fordel for henne. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...