Gå til innhold

EM 2016 Prediction Championship


OhEasy

  

12 stemmer

  1. 1. Ønsker du å delta i et VM prediction championship her på Diskusjon.no?

    • Ja
      12
    • Nei
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ser nå at flere har tippa U, så da må jeg vel nesten telle med det.

Da er det innafor å bytte de kampene som ikke er spilt enda? Jeg tror jo selvfølgelig ikke at alle kampene går uten ekstraomganger.

Stemmer. Alle kamper som ikke er spilt kan nå endres på, slik at alle er med på HUB.

 

Sorry for det surret dette eventuelt skapte.

Lenke til kommentar

Kanskje legge ut ny resultatliste slik at ingen jukser? Det er kjipt, men vært med på at det har skjedd

 

Vi kan si det sånn at muligheten for redigering gjelder frem til første kamp i morgen. Jeg har tatt skjermbilde av alle innleverte tippinger for 8.delsfinalene nå, og de som endrer noe på Kroatia - Portugal tippingen etter kl.21.00 i kveld får den kampen stryket.

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Jeg har surret litt og ikke informert om hva slags system jeg tenkte å bruke for tippingen.

Det har blitt bestemt at vi fra og med nå, bruker HUB i tippingen. Dvs. at resultat etter 90 spilte minutter er det som gjelder, uavhengig av hvem som ender opp som vinner av kampen til slutt.

 

Av den grunn er det nå mulig å redigere de kampene man måtte ønske, slik at man får tippet U på de. Redigering gjelder fram til 15.00 i morgen. Det er derimot IKKE lov til å endre tippingen på Kroatia - Portugal kampen etter 21.00 i kveld, dette vil bli sett på som juks og kampen vil bli stryki fra brukerens tipping. Det vil bli oppdaget.

 

 

Beklager fuck up´en :p

Endret av OhEasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Frist 30. juni kl.21.00

 

30. juni - 21.00: Polen - Portugal
01. juli - 21.00: Wales - Belgia
02. juli - 21.00: Tyskland - Italia*
03. juli - 21.00: Frankrike - Island

 

Minner om at dere kan tippe H, U eller B på kampene, da det er resultatet etter 90 minutter som gjelder.

Resultat fra 8.delsfinalene kommer i morgen.

 

Lykke til og god tipping! :)

Endret av OhEasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

30. juni - 21.00: Polen - Portugal B
01. juli - 21.00: Wales - Belgia B
02. juli - 21.00: Tyskland - Italia U
03. juli - 21.00: Frankrike - Island H

 

Får vi som tippet Polsk seier mot sveits poeng? Var vel sluttresultatet som var regelen da den kampen startet? :p

Lenke til kommentar

Får vi som tippet Polsk seier mot sveits poeng? Var vel sluttresultatet som var regelen da den kampen startet? :p

 

Ettersom det ble tippet mtp 90 minutt resultat og sluttresultat, så teller jeg med begge på Sveits og Wales kampene, da disse var ferdigspilt når regelendringen tok effekt.

Endret av OhEasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...