Gå til innhold

ANMELDELSE: The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hvis man tenker at Toussaint tar sted i et område der folk skal snakke med fransk aksent (noe jeg føler det legges opp til, og mange av dem gjør), er det dog litt merkelig at noen svært sentrale karakterer heller ruller r-ene enn å skarre. "

 

Franskmenn rulla på r-en i mellomalderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De snakka vel sine lokale språk. Da fransk ikke var det dominerende språket i det som i dag er Frankrike.

 

Frem til tidlig 1800 snakket folk fra sine regioner sine språk.

 

De franske sentral maktene brukte ca. 350 år på å gjøre fransk til Frankrikes språk. Begynte på tidlig 1500 og de var vel ikke ferdige selv ved 1850

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-)

 

du klarer og vente til 15 juni?

The Witcher er omtrent det eneste spillet jeg gleder meg til. Dere andre kan game hele tiden. Det kan ikke jeg. Har fullført alt jeg synes er bra så langt.

Lenke til kommentar

De snakka vel sine lokale språk. Da fransk ikke var det dominerende språket i det som i dag er Frankrike.

 

Frem til tidlig 1800 snakket folk fra sine regioner sine språk.

 

De franske sentral maktene brukte ca. 350 år på å gjøre fransk til Frankrikes språk. Begynte på tidlig 1500 og de var vel ikke ferdige selv ved 1850

 

Dette har du helt rett i, men så er Toussaint bare ett hertugdømme og ikke et gigantisk sted (på verdensbasis altså). Så hvis man tenker at Toussaint tilsvarer Ile-de-France eller Champagne-regionen, så var det nok ikke enorme forskjeller innenfor disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De snakka vel sine lokale språk. Da fransk ikke var det dominerende språket i det som i dag er Frankrike.

 

Frem til tidlig 1800 snakket folk fra sine regioner sine språk.

 

De franske sentral maktene brukte ca. 350 år på å gjøre fransk til Frankrikes språk. Begynte på tidlig 1500 og de var vel ikke ferdige selv ved 1850

Dette har du helt rett i, men så er Toussaint bare ett hertugdømme og ikke et gigantisk sted (på verdensbasis altså). Så hvis man tenker at Toussaint tilsvarer Ile-de-France eller Champagne-regionen, så var det nok ikke enorme forskjeller innenfor disse.

 

 

Det er sant

Lenke til kommentar

Ble ferdig idag med siste delen av hovedstoryen (for 3. gang). Så etter den nye patchen at mye i interface er oppdatert, ryddigere inventory, selv om de fint kunne spart seg for å kjøre tutorials igjen når man åpna ting man har sett 500 ganger før. Blir no først å kjøre Hearts of Stone, men la allerede merke til at mi Ursine-rustning på mastercrafted allerede har fått en anmerkning på at man kan oppdatere den en eller annen plass. Bra, for det tok jaggu lang tid å få samla alle basisvarene for rustningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Sparer dette til helgen. Er et par mods jeg ikke klarer meg uten (endre synsvinkel og fjerne blur-effekten når man aktiverer witcher sense), som forhåpentligvis er klare innen den tid :)

Lenke til kommentar

 

Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-)

GTX 1080 klarer ikke 60 FPS på Witcher 3 i 4k.

Å joda, det går nok helt fint, så fort man skrur av Hairworks og AA.

Lenke til kommentar

 

 

Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-)

GTX 1080 klarer ikke 60 FPS på Witcher 3 i 4k.

 

Å joda, det går nok helt fint, så fort man skrur av Hairworks og AA.

 

Her hadde det 46FPS avg og 41FPS min med AA av. Jeg er usikker på om Hairworks OFF gir ~30% mer FPS. Blir sikkert spillbart. :)

 

http://www.tek.no/artikler/test-nvidia-geforce-gtx-1080/347243/5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...