Gå til innhold

Det ene øyet mitt er mindre enn det andre


Anbefalte innlegg

Hei! Noe som har irritert meg lenge.

Det ene øyet mitt er mindre enn det andre, den ene overleppen min går litt opp i forhold til den andre, og det ene øyenbrynet mitt er litt høyere enn det andre. Også er den ene siden av ansiktet mitt tynnere enn den andre siden. Går det an å gjøre noe med dette. Hilsen Gutt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit ikke hvor gammel du er, men er du over 18 kan du ta kontakt med en kirurgisk privatklinikk og høre hva de mener de eventuelt kan gjøre.

Ellers så foreslår jeg du bare begynner å overse småskavanker som dette. Ingen av oss er perfekte og livet ditt blir bedre når du innser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Asymmetri er mer regelen enn unntaket. Vi har alle asymmetriske ansikter, noen mer enn andre. Perfekt symmetri er ikke noe å trakte etter, bare å google etter eksempler hvor ansikter av mennesker gjøres helt symmetriske med Photoshop, resultatet er som regel ikke pent ;)

 

Et eksempel på en asymmetrisk kjekkas er Ryan Gosling, jeg tror ikke det er mange kvinner som ikke finner han attraktiv, selv om det ene øyet sitter lavere enn det andre ;)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Du er ikke alene. Dette har sannsynligvis med selve beinstrukturen bak huden å gjøre, og er umulig å gjøre noe med, med mindre du gjør helt ekstreme inngrep. Du graver din egen grav hvis du tenker for mye på det. Det går fort ut av kontroll og går på selvtillit og selvfølelse. Det beste du kan gjøre er å akseptere det så fort som mulig.

Endret av Ljóseind
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar! Det med øyet; Kan det ha noe med at jeg lukker det hele tiden? Om jeg blir veldig trøtt, så pleier jeg å lukke dette øyet. Om det kommer sol så lukker jeg det samme øye også. Det virker som om det er mye enklere å lukke dette øyet. Når jeg prøver å lukke vært øye (for seg selv) Er det lettest å ha det "normale" helt oppe. 

Lenke til kommentar

Nei. Det med at du lukker det øyet henger sammen med at det andre øyet er "dominant", som det så fint heter. Du veit hvordan du enten er høyre- eller venstrehendt? Det er det samme med øynene dine også. Har du så mye lys at ett må/bør lukkes så lukker du det minst dominante.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...