Gå til innhold

Fra og med i kveld kan Xbox One- og PC-spillere spille Rocket League sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er bra de går den veien, å kunne spille sammen på tvers av platformer er genialt, men det er par ting som bekymrer meg, pc spillere får en enorm fordel siden de kan bruke mus og tastatur, og multiplayer gaming på pc har blitt ødelagt pga juksing, noe som er enkelt å få til på pc, google, last ned, installer og vipps så har du knust alle konsol gamere ved hjelp av AIMBOT

Lenke til kommentar

Synes det er bra de går den veien, å kunne spille sammen på tvers av platformer er genialt, men det er par ting som bekymrer meg, pc spillere får en enorm fordel siden de kan bruke mus og tastatur, og multiplayer gaming på pc har blitt ødelagt pga juksing, noe som er enkelt å få til på pc, google, last ned, installer og vipps så har du knust alle konsol gamere ved hjelp av AIMBOT

 

Rocket League, problem solved ;)

Lenke til kommentar

Synes det er bra de går den veien, å kunne spille sammen på tvers av platformer er genialt, men det er par ting som bekymrer meg, pc spillere får en enorm fordel siden de kan bruke mus og tastatur, og multiplayer gaming på pc har blitt ødelagt pga juksing, noe som er enkelt å få til på pc, google, last ned, installer og vipps så har du knust alle konsol gamere ved hjelp av AIMBOT

 

Trenger da ikke aimbot for å knuse konsollspillere. Så du har et poeng - i FPS er det nok litt urettferdig.

 

Uansett; Her er det snakk om Rocket League. Et spill hvor nok de fleste vil argumentere at en kontroller er bedre enn mus/tastatur.

Lenke til kommentar

Synes det er bra de går den veien, å kunne spille sammen på tvers av platformer er genialt, men det er par ting som bekymrer meg, pc spillere får en enorm fordel siden de kan bruke mus og tastatur, og multiplayer gaming på pc har blitt ødelagt pga juksing, noe som er enkelt å få til på pc, google, last ned, installer og vipps så har du knust alle konsol gamere ved hjelp av AIMBOT

 

For det første ingen med litt tankekraft som utvikler FPS spill vil i det hele tatt vurdere kryssplattform da alle er klar over fordelene PC brukere har der over konsoll brukerne så det er ikke en problemstilling vi trenger tenke på. OM det hadde skjedd så hadde ikke PC brukere trengt aimbot for å ta de som spiller på konsoll.

 

Nå er ikke juks så sinnsykt fremtrdende på PC som du skulle tro, dårlige titler og uerfarne utviklere kan slite med det en periode, men så får dem kontroll på det så det blir minimalt av det.

Lenke til kommentar

Synes det er bra de går den veien, å kunne spille sammen på tvers av platformer er genialt, men det er par ting som bekymrer meg, pc spillere får en enorm fordel siden de kan bruke mus og tastatur, og multiplayer gaming på pc har blitt ødelagt pga juksing, noe som er enkelt å få til på pc, google, last ned, installer og vipps så har du knust alle konsol gamere ved hjelp av AIMBOT

 

Man kan skru av crossplay i options.

Lenke til kommentar

Når det kommer til FPSer er det vel options som gjør at de som bruker kontroller bare møter andre som bruker kontroller. Om man har lyst kan man spille mot kb + mus, men tror ikke kb + mus kan brukes i rene kontroller "lobbyer/games".

 

Jeg foretrekker kb + mus selv til FPSer, men mener allikevel pc-spillere undervurderer gode konsollspillere i kombinasjon med aim assisten de fortsatt får med kontroller.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...