Gå til innhold

[Løst] Life is Strange fryser


Pinng

Anbefalte innlegg

Yo.

 

Dette er frustrerende. Hver gang jeg forsøker å gjøre ferdig episode 2 så fryser spillbildet på samme sted som på bildet som er vedlagt. Dette er sekunder fra slutten av episoden så jeg får akkurat ikke trophyen. Har prøvd å starte det siste kapittelet på en ny save-slot uten hell. Det fryser på samme sted hver gang, og jeg har ikke tålmodighet til å spille gjennom hele episoden på nytt. Hjelp..

 

Edit: selv om bildet fryser så fortsetter musikken å spille i bakgrunnen helt til låta er ferdig.

 

Edit II: det er også mulig å pause spillet selv om bildet er frosset. Dette gir ikke mening.

post-208655-0-91010800-1464085381_thumb.jpg

Endret av Pinng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slett installasjonsfilen (trenger ikke slette savegame).
Reinnstaller og du skal se det fungerer.
Har du det på plate, gjør det sammen, men tørk forsiktig av platen før du reinstallerer.

Hadde selv samme problem med et annet spill, og da lå feilen på den installerte delen av spillet. Så etter en reinstall kom jeg videre fra et sted hvor den tidligere alltid hengte seg opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slett installasjonsfilen (trenger ikke slette savegame).

Reinnstaller og du skal se det fungerer.

Har du det på plate, gjør det sammen, men tørk forsiktig av platen før du reinstallerer.

Hadde selv samme problem med et annet spill, og da lå feilen på den installerte delen av spillet. Så etter en reinstall kom jeg videre fra et sted hvor den tidligere alltid hengte seg opp.

Dette gjorde susen! Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...