Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne ekstra kvinne til trekant - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Vi er et voksent par som lenge har forsøkt å finne en ekstra kvinne for litt moro i halmen. Vi har nesten lykkes på byen (er ikke så ofte ute), vi har spurt en bekjent - som hadde lyst men av ulike årsaker ikke kunne, og vi har forsøkt å finne via diverse nettsteder - foreløpig uten hell. Jeg har hørt at "den ekstra kvinnen" omtales om enhjørningen - det kan jeg forstå. Er det noen der ute som har noen gode tips? Enten metoder, steder, nettsteder?

 

 



Anonymous poster hash: 6083a...0bc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cupido må du betale for å få noe nytte av. De påstår det er "gratis", men det er så mange begrensninger at gratisversjonen er ubrukelig.

Nakenprat har jeg ingen erfaring med, men hørt det er veldig mye gamle mannfolk der.

Gaysir er et alternativ. Du må betale for å se andre brukeres galleri og for å ha mer enn 50 meldinger i innboksen, men ellers er det ingen begrensninger. Mye mannfolk, men lett å sette opp slik at de ikke kan ta kontakt.

Fetlife er et annet godt alternativ, men der er det mer "kinksters" som regel. Anonymous poster hash: dbd10...4b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Ja du måte betale for de viktigste funksjonene, men heldigvis blir ikke abonnementet fornyet hver mnd. Du må selv inn å fornye abonnementet, slik blir det ingen økonomiske overraskelser i senere tid. Det er heller ikke vanskelig å slette brukeren din.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at alle tjenester som omhandler sex som tema - gratis eller ikke - vil være fullstappet av menn.

Nakenprat er vel plassen alle vet om så jeg tror det er en av de bedre plassene å begynne. 

Alle de som bruker diverse "datingtjenester" for denslags er vel også på nakenprat antar jeg.

 

Bare sørg for å få med hvor dere holder til så slipper dere å bli spamma av menn som lurer på hvor dere bor

(Dere vil bli spamma av menn uansett. Men i det minste slipper de da å skrive den ekstra setningen og

kan konsentrere seg om å skrive hvor hard den gigantiske penisen sin er).



Anonymous poster hash: 49e6b...f2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
13 hours ago, Serpentbane said:

Leser en del innlegg her om folk som ikke får fikset seg dame, er det ikke litt dårlig gjort av deg å nå skulle legge beslag på to? 🤔😅

Ehhm...hva har det med saken å gjøre? Det er like tåpelig som å si at polyamorøse må like all romantisk, og bli fornærma når man de ikke liker en. (Ja, de folka finnes faktisk...)

Man står fritt til å ha moro med de man vil. Det er sterkt tvilsomt at de som er «ekstra» i en trekant er noe særlig «beslaglagt» bare fordi de har litt moro med et par. Det som nok er mer relevant er at alternativene ikke er så attraktive, spesielt de som mener seg å være «berettiget» til de...

Lenke til kommentar
Ernie skrev (7 minutter siden):

Ehhm...hva har det med saken å gjøre? Det er like tåpelig som å si at polyamorøse må like all romantisk, og bli fornærma når man de ikke liker en. (Ja, de folka finnes faktisk...)

Man står fritt til å ha moro med de man vil. Det er sterkt tvilsomt at de som er «ekstra» i en trekant er noe særlig «beslaglagt» bare fordi de har litt moro med et par. Det som nok er mer relevant er at alternativene ikke er så attraktive, spesielt de som mener seg å være «berettiget» til de...

Wow...

Lenke til kommentar
Ernie skrev (4 timer siden):

Ehhm...hva har det med saken å gjøre? Det er like tåpelig som å si at polyamorøse må like all romantisk, og bli fornærma når man de ikke liker en. (Ja, de folka finnes faktisk...)

Man står fritt til å ha moro med de man vil. Det er sterkt tvilsomt at de som er «ekstra» i en trekant er noe særlig «beslaglagt» bare fordi de har litt moro med et par. Det som nok er mer relevant er at alternativene ikke er så attraktive, spesielt de som mener seg å være «berettiget» til de...

Forsto d mer som en spøk fra han du quotet. Vanskelig med toleranse nå til dags..

Lenke til kommentar
5 hours ago, nacario said:

Forsto d mer som en spøk fra han du quotet. Vanskelig med toleranse nå til dags..

Godt mulig det var ment som en spøk, men det er dessverre folk som på ramme alvor har den typen meninger... I tekstform er det litt vrient å skille de to fra hverandre 😛

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...