Gå til innhold

En av trådene mine som jeg vil slette er stengt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Turbo300! Vanligvis sletter vi ikke tråder sånn uten videre. Innhold er det Diskusjon.no lever av og det er slik vi får veldig mye trafikk og spørsmål/svar på ting som andre kan være interesserte i. Det er som Sebby sier, det er kun moderatorer og administratorer som har tilgang til å slette tråder. Hvis en tråd er stengt så har man ikke tilgang til å slette, redigere eller legge til nye poster i tråden.

 

Tenk deg f.eks om en bruker hadde spørsmål om "Hei, PC-en min funker ikke, jeg får feilmelding X". Dersom flere brukere hjelper til med svar og trådstarteren får løst sitt problem kan dette være hensiktsmessig for andre å ha stående på forumet til senere. På denne måten får vi også mye trafikk til siden ved hjelp av søkemotorer. Det er da leit hvis vi skal slette disse trådene som andre brukere kan potiensielt få nytte ut av.

 

Vi hjelper så klart med å anonymisere eller fjerne innlegg/tråder som er av personsensitiv art, så hvis det er noen tråder eller innlegg som du ønsker at vi skal ta en vurdering av så kan du sende meg en PM. :)

 

Mvh

Dysfunctional

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...