Gå til innhold

GTA V Online


Anbefalte innlegg

Finnes det noen gamle slasker der ute som ikke har gått lei av GTA V Online? Det er ingen i klanen som spiller det lengre og jeg er på ingen måte ferdig med spillet, så om noen har lyst til å spille sammen en gang i blant er det bare å si fra. Har tilgang til Mumble-server.

 

Er nok litt gammel og sær, treffer på ingen måter alt jeg sikter på og mister kontrollen på bilene rett som det er. Unge folk med lynraske reflekser og full kontroll vil kanskje finne mitt nivå for dårlig, og jeg har rett og slett ikke tid til å bruke hele livet mitt på å bli bedre :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det man kan gjøre på GTA 5 nå for tiden?

 

Essensen er det samme, det kommer litt an på hvilket referansepunkt du har. Kjører en del på Executives-biten selv, med livvakttjeneste, eller ymse oppdrag og heists. Heistene er de samme, men kommer stadig nytt innhold. Det kan kanskje virke litt desperat fra Rockstar til tider, men nok til å underholde meg.

Lenke til kommentar

 

Hva er det man kan gjøre på GTA 5 nå for tiden?

 

Essensen er det samme, det kommer litt an på hvilket referansepunkt du har. Kjører en del på Executives-biten selv, med livvakttjeneste, eller ymse oppdrag og heists. Heistene er de samme, men kommer stadig nytt innhold. Det kan kanskje virke litt desperat fra Rockstar til tider, men nok til å underholde meg.

 

 

Hva er nytt liksom? Hva er livvakttjeneste? og executives-biten

Lenke til kommentar

 

 

Hva er det man kan gjøre på GTA 5 nå for tiden?

 

Essensen er det samme, det kommer litt an på hvilket referansepunkt du har. Kjører en del på Executives-biten selv, med livvakttjeneste, eller ymse oppdrag og heists. Heistene er de samme, men kommer stadig nytt innhold. Det kan kanskje virke litt desperat fra Rockstar til tider, men nok til å underholde meg.

 

 

Hva er nytt liksom? Hva er livvakttjeneste? og executives-biten

 

Let me google that for you.. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å orke å gjøre oppdrag til lvl 200? tar jo en evigheter nesten.

 

 

Nåja, er ikke så ille om man gjør ting man syns er gøy over lengre tid. Heists, random events, executive-events, races, SUMO og div. 

Gidder ikke å "grinde" f.eks survival som er det som gir mest RP i forhold til tid det tar.

Lenke til kommentar

 

Heists er også artig. [email protected] på Steam etter det jeg husker, ellers er det Kemmeline inne på Rockstar Social Club.

 

Nå ser jeg Rockstar kommer med en ny oppdatering 7. juni, skulle vi kokt sammen en egen organisasjon til bruk der?

 

Ja, vil du gjøre heist sammen? hvis du har 2 andre som er med også? Finner ikke steamnavnet ditt btw.

 

 

Yes, er med jeg! Har mest fjaset rundt siste halvåret uten mål og mening, så er litt rusten på enkelte heists, men kommer sikkert inn i det ganske kjapt.

 

Alltid noe tøys med Steam, prøv Kemmelman. Eventuelt Kemmeline inne på Rockstar Social Club.

Lenke til kommentar

Jeg er gjerne med. Har spilt mest story mode og er bare level 10 eller noe så ganske noob :)

 

 

Vi har alle vært der en gang, og jeg føler meg ganske noob fremdeles. Greier alltid krasje på de rareste tidspunkter, eller bomme på folk selv om jeg kommer bak dem med et digert maskingevær...

 

Kontaktinformasjon i posten over.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...