Gå til innhold

Jeg har prøv 4 ulike spådamer. Her er mine er faringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snik reklame?

 

Uansett, hadde vært gøy og prøvd, men samtidig kan man kanskje bli rådvill etterpå. 
Hørt om folk som har innstilt seg mye på hva dem hører om sin egen fremtid, slik at dem former seg litt etter hva dem hørte. 

Endret av Jarv!s
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså. Dette foregår over telefon. Enten sier du hva du heter, eller spådamen bruker nummeret ditt til å søke deg opp. Du vet ikke hva hun gjør under samtalen.

Så gjør hun et søk på aksjonærregisteret, og ser at du sitter med aksjer i et selskap. Investeringer gir jo ofte avkastning, så derfra er veien kort til å si at hun ser en økonomisk gevinst i nær fremtid. Rent teknisk er det ikke gevinst før du selger aksjene, men det er en grunn til at de er spåkoner og ikke revisorer.

Og om ikke aksjene hadde økt i verdi, hadde du kanskje kjøpt et Flax-lodd. Og kanskje du hadde vunnet en tusing. Man blir enten rikere eller fattigere. Det er ganske billig å tippe på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Terningkast" er vel det ordet i post #1 som stikker seg klarest fram her ....

Alt disse damene sa kan jo rett og slett være ... tilfeldig gjetning.

 

Neste gang foreslår jeg at trådstarter spør 4 vilt fremmede mennesker på gaten og ser om de muligens gir minst like gode svar som disse "spåkonene" ... (De kan jo få et eple eller en sjokolade eller noe som takk for hjelpen. Det burde uansett koste mindre enn 1000 kr.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvsi du vil så kan du få kontonummeret mitt og bare sette inn pengene der. Og så kan jeg sende noe viss vass i retur på PM.

 

Her, dette er relevant:

 

Lenke til kommentar

 

Hvor mye kostet dette her deg...?

ca 10-15 minutter på hver for 26,- pr minutt

 

.

Disse spåkonene burde dømmes for svindel med mindre de kan føre vitenskapelig bevis for at de virkelig kan spå framtiden (hvilket de selvsagt ikke kan).

Endret av xyzxyz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså. Dette foregår over telefon. Enten sier du hva du heter, eller spådamen bruker nummeret ditt til å søke deg opp. Du vet ikke hva hun gjør under samtalen.

Så gjør hun et søk på aksjonærregisteret, og ser at du sitter med aksjer i et selskap. Investeringer gir jo ofte avkastning, så derfra er veien kort til å si at hun ser en økonomisk gevinst i nær fremtid. Rent teknisk er det ikke gevinst før du selger aksjene, men det er en grunn til at de er spåkoner og ikke revisorer.

Og om ikke aksjene hadde økt i verdi, hadde du kanskje kjøpt et Flax-lodd. Og kanskje du hadde vunnet en tusing. Man blir enten rikere eller fattigere. Det er ganske billig å tippe på det.

Slettet

Endret av charlieme
Lenke til kommentar

 

Altså. Dette foregår over telefon. Enten sier du hva du heter, eller spådamen bruker nummeret ditt til å søke deg opp. Du vet ikke hva hun gjør under samtalen.

Så gjør hun et søk på aksjonærregisteret, og ser at du sitter med aksjer i et selskap. Investeringer gir jo ofte avkastning, så derfra er veien kort til å si at hun ser en økonomisk gevinst i nær fremtid. Rent teknisk er det ikke gevinst før du selger aksjene, men det er en grunn til at de er spåkoner og ikke revisorer.

Og om ikke aksjene hadde økt i verdi, hadde du kanskje kjøpt et Flax-lodd. Og kanskje du hadde vunnet en tusing. Man blir enten rikere eller fattigere. Det er ganske billig å tippe på det.

Spådamene ser ikke telefonnummeret mitt. Samtalen går gjennom en teletorgtjeneste, hvor innriger er anonym. Jeg har fått dette bekreftet av Telenor kundeservice. Når det gjelder aksjeregisteret, så tviler jeg på at hun under den korte samtalen vi hadde rekker å å slå opp i aksjonærregistre. Videre så vil du aldri finne mitt navn i noen offisielt lett tilgjengelig aksjonærregistre. Men det er underholdene å se hvordan skeptikere hele tiden forsøker å finne logiske forklaringer på ulogiske hendelser. :-)

 

Sier ikke at det nødvendigvis skjer akkurat sånn, det var bare ett eksempel på noe som kan skje bak kulissene og få det til å fremstå genuint. Og det er ikke akkurat lotto-odds på at en person kommer til å bli rikere i nær fremtid. Det er jo bare ett annet alternativ.

 

Det kan hende at "klarsynte" er følsomme for ting vitenskapen ikke har avdekket, og derfor oppfatter tilværelsen på en måte som virker forbløffende på vanlige folk. Og det er i hvert fall sikkert at noen personer forstår seg uhyre godt på andre mennesker, mens andre igjen ikke skjønner en dritt. Men over telefon?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Klarsynte og healere burde da kunne produsere en eller annen observerbar, målbar effekt.

Hadde jeg selv hatt noen overnaturlige evner ville jeg jo vært dritkeen på å dokumentere dette. Hadde jeg lykkes ville jeg vært den eneste sertifiserte med slike evner i hele verden. Tenk på alle de kundene jeg hadde fått!

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...