Gå til innhold

Jeg er også helt ny her <3


Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til meg.

 

Jeg studerer i Oslo, bor alene og lager maten min sjæl.

 

Jeg er glad i musikk, klær, henge med venner, klemme på venner, spille litt spill når jeg gidder, og drikke litt øl i helgene. Jeg eier fire planter, seks par solbriller og ønsker meg en fisk. Brukernavnet mitt er avocado fordi jeg er veganer. Neida, jeg er ikke det. Digger smøreost med skinke.

 

Jeg har masse selvinnsikt og masse selvironi. I følge start.no er jeg "Miss Sunshine" i vennegjengen, Bestefar B i Andeby og Juni Anker-Hansen i Hotel Cæsar.

 

Hvordan er dere? Er dere snille? Sympatiske? Sikkert det. Hvor gamle er dere? Hva gjør dere? Både nå og ellers.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvordan er dere?

Jeg har det ok

 

Er dere snille?

Jeg er slem som liker å gjøre snille ting

 

Sympatiske?

Ja

 

Hvor gamle er dere?

33 og en halv

 

Hva gjør dere?

Akkurat nå fullfører jeg et innlegg, ellers liker jeg å slappe av foran data, jobber med data, bruke data til å lære om meningen med livet og hvordan realiteten egentlig fungerer

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Også ny her :)

 

Hvordan er dere?

Jeg har det godt! :)

 

Er dere snille?

Ja, det synes jeg da jeg er :)

 

Sympatiske?

Helt bestemt!

 

Hvor gamle er dere?

29 år

 

Hva gjør dere?

Lige nu: Skal snart i gang med at arbejde.

Generelt: Elsker at lave lækker mad og prøve nye ting af i køkkenet. Er ret vild med mit job, hvor jeg administrerer forskellige norske webshops. Er vild med at rejse - første weekend i juni skal min kæreste og jeg fx til Riga, så hvis I har nogle forslag til oplevelser dér hører jeg det meget gerne :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...