Godrick Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Jeg har Hercules 9700 pro skjermkort. Går det an å laste ned drivere fra ati.com eller er det best å laste ned fra hercules.com? trenger nye drivere CATALYST 3.9. Den finnes ikke på hercules.com, så det gjør ingen ting å laste ned fra ati.com nei?
Windoge Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Du burde bruke en av disse: Catalyst 3.9 @ www.atitech.com Eller Omega @ www.omegacorner.com
EinarB Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Bare last ned fra ATI. Jeg har hat Hercules i årevis og bruker ATI drivere.
Godrick Skrevet 23. november 2003 Forfatter Skrevet 23. november 2003 (endret) Jeg trodde at hvis jeg brukte ait.com drivere så passet det ikke til hercules skjermkort mitt. Sånn at jeg måtte laste ned fra hercules. *grin* Endret 23. november 2003 av Godrick
AndersT2 Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Hercules kortet ditt er jo ett ati kort, produsert og modifisert av Hercules, så ATI sine drivere vil funke helt fint, men det kan jo hende at Hercules folkene fikser litt på driverne selv, slik omega driverene er. Slik at de passer bedre til Hercules sitt kort, men disse er sikkert basert på ATI sine egene drivere. Brodern har Hercules, men bruker ATI sine drivere, funker helt perfekt.
Godrick Skrevet 23. november 2003 Forfatter Skrevet 23. november 2003 Hercules kortet ditt er jo ett ati kort, produsert og modifisert av Hercules, så ATI sine drivere vil funke helt fint, men det kan jo hende at Hercules folkene fikser litt på driverne selv, slik omega driverene er. Slik at de passer bedre til Hercules sitt kort, men disse er sikkert basert på ATI sine egene drivere. Brodern har Hercules, men bruker ATI sine drivere, funker helt perfekt. Takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå