Gå til innhold

Ny flysimulator får tidliglansering i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut, men dei sliter fortsatt med problemet at ting ser bra ut på avstand og drit ut på nært hald. Føler noken burde lagd ein flysimulator med ekte fly og realistiske avstander, men ein fake verden. Då hadde eg gjerne prøvd den ut. Vi ser jo at både Elite og Star Citizen generer heile kloder med grafikk som overgår det vi ser her. Korfor ikkje gjer det samme?

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor gjør en person som ikke vet noe så basic en artikkel om en flightsimulator? :p

 

 

Ja, sjokkerende at gamer.no ikke ansetter noen hundre mennesker slik at det alltid finnes minst en som har spesialkompetanse innenfor alle felt et spill kan omhandle... klart det må dyptpløyende kunnskap om sære flytyper til for å kunne skrive en kort artikkel om release av et nytt flysimulator-spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spennende nyheter, men vi er nok langt unna noen FSX erstatter. Bruker selv Prepar 3D og er nokså fornøyd. Ting kan alltids bli bedre, men for meg er det addons som er viktig.

 

PMDG, Aerosoft etc MÅ levere varene til disse simmene, ellers blir den totalt ubrukelig for oss som faktisk bruker mye tid og penger i denne kategorien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Gøy, men holder meg til X-Plane. Skulle bare fått det på PS4 også.

Vil ikke en PS4 være en veldig uegnet platform til flysimulator, med tanke på kompabilitet med ekstrautstyr og fleksibilitet i programvaren?

 

Nei, det er ingen grunn til at en ikke kan få til pedaler og stikke på PS4. VR briller og flysimulator på PS4 = gull!

Lenke til kommentar

 

 

Gøy, men holder meg til X-Plane. Skulle bare fått det på PS4 også.

Vil ikke en PS4 være en veldig uegnet platform til flysimulator, med tanke på kompabilitet med ekstrautstyr og fleksibilitet i programvaren?

 

Nei, det er ingen grunn til at en ikke kan få til pedaler og stikke på PS4. VR briller og flysimulator på PS4 = gull!

Med tanke på hvor mye modifisering som er nødvendig i en slik simulator kan jeg aldri se for meg det vil bli aktuelt for en konsoll. Kan alltids hende alt dette blir tilgjengelig for en slik plattform, men vi er avhengig av både frivillige og prof.addons. Ellers vil vi kun fly rundt i dårlige kopier i små deler av verden.

 

Jeg har et inntrykk noen ikke forstår hvor komplekse noen av disse addonsa kan være. Anbefaler å sjekke ut PMDG serien, spesielt 777.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...