Gå til innhold

Få 200kr i rabatt på første ordre over 500kr hos kolonial.no


Anbefalte innlegg

I denne vervekampanjen får du 200kr i rabatt på din første ordre over 500kr, som verver får jeg den samme rabatten :) 

 

Jeg har brukt kolonial.no flere ganger og er veldig fornøyd. Gode råvarer med lang holdbarhet. Friske og fine grønnsaker. Frossen mat er dypfryst ved ankomst tiltross for at vi ofte er sist på leveringsrunden. 

 

Bruk denne linken hvis du vil motta rabatten

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Må si kolional bør ta seg en bolle, samme priser får du på rema 1000 butikk.

Eneste fordelen med kolional er hvis du ikke har rema 1000 butikk i ditt nærområdet.

 

Forsåvit er denne utgått, gikk ut 2 juni om jeg ikke tar helt feil.

Hadde tenkt å bruke den, men fant ikke noe over 500 totalt, så da ble det ikke noe.

Bruker kun kolional for å sjekke priser\tilbud så kjøper jeg samme vare i butikk.

 

Kethup gir ikke informasjon hvorfor det koster 7 kr.

Fant ut i butikk det er fordi kethupen har sukker.

Men ny sukkerfri veriant er dobbelt så dyrt.

Lenke til kommentar

Eneste fordelen med en Rema 1000-butikk er at du får mosjon mens du handler.

 

På kolonial.no slipper du å stå i kø, bruke unødvendig tid på handling, slippe å bli fristet til å gjøre impulskjøp, får alltid gode råvarer, kan handle til samme pris på søndager, kan få det levert hjem, større vareutvalg osv. osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må si kolional bør ta seg en bolle, samme priser får du på rema 1000 butikk.

Eneste fordelen med kolional er hvis du ikke har rema 1000 butikk i ditt nærområdet.

 

Forsåvit er denne utgått, gikk ut 2 juni om jeg ikke tar helt feil.

Hadde tenkt å bruke den, men fant ikke noe over 500 totalt, så da ble det ikke noe.

Bruker kun kolional for å sjekke priser\tilbud så kjøper jeg samme vare i butikk.

 

Kethup gir ikke informasjon hvorfor det koster 7 kr.

Fant ut i butikk det er fordi kethupen har sukker.

Men ny sukkerfri veriant er dobbelt så dyrt.

Nei vervelinken er fortsatt gyldig :) har ikke noe utløpsdato såvidt jeg kan se på min side iallefall! 

 

For meg som har vansker for å ta storhandel pga diverse ting så er dette et tilbud som passer meg perfekt. Per idag så sparer jeg en del ved å gjøre det på denne måten. Greit noe er dyrere enn den lokale Remaen her, men jeg slipper alle de unødvendige tingene som havner i kurven når jeg handler i butikken ;) 

 

Er jo ikke vanskelig å finne noe til 500 kr når du vet du får 200kr i rabatt vel ;) på det jeg handler så sparer jeg mer ved sånne rabatter enn ved å handle i fysisk butikk fordi ketchupen koster noen kr mindre.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du kan dessverre ikke få velkomstrabatten, enten fordi du allerede har fått en kupong eller har handlet tidligere.

Jeg har ikke handlet der før, men fikk en som hadde sluttdato 02.06.2016 derfor får jeg ikke denne.

 

Men fikk denne eposten fra kolonial:

For meg virker dette ut som autosvar flere kunder får, bare bytter navn til avsenderen.

 

Jeg vil starte med å takke deg for at du bruker Kolonial.no. Vi arbeider hardt for å lage Norges beste handleopplevelse, og for at du skal spare tid i hverdagen. Vi fortsetter å oppleve en ekstrem vekst og det er vi veldig glade for. Tusen takk!

 

Selv om vi gjør vårt beste for at du som kunde ikke skal bli berørt, har denne veksten også sine utfordringer.

 

De siste månedene har vi økt salget omtrent tilsvarende ett supermarked i måneden - den raskeste veksten noe netthandelsselskap på mat noen gang har hatt i Norden. Dette har lagt stort press på apparatet vårt av både lagermedarbeidere og sjåfører. Til tross for heltemodig innsats 24 timer i døgnet, har vi hatt våre mindre stolte øyeblikk.

 

Vi har hatt noen episoder med forsinkelser, utsolgte varer og plukkfeil vi gjerne skulle vært foruten. Hvis du har vært en av dem det har gått ut over er det bare å beklage. Jeg kan love at vi lærer av hver hendelse og at vi jobber hver dag for å bli bedre.

 

Heldigvis kan jeg i dag - lettet og stolt - annonsere at Kolonial.no er ferdig flyttet inn i et nytt, stort lager.

Lageret er på 13.000 kvadratmeter og øker kapasiteten vår dramatisk. Gjennom våren har vi i tillegg anskaffet 20 nye biler og ansatt over 150 nye hardtarbeidende medarbeidere. Flere er på vei.

 

Dette vil ha stor innvirkning på servicen og butikken vår på mange viktige områder i tiden fremover:

 

- Forsinkelser vil bli en sjeldenhet, slik det skal være.

- Vi vil være mindre utsolgt - også ved større pågang.

- Vareutvalget vil øke til over 5000 varer før sommeren.

- I løpet av en uke eller to vil vi ha Norges beste utvalg av økologiske varer og et uovertruffent utvalg frukt og grønt.

- Vi vil kunne tilby bedre og fler leveringstider.

- Det lønner seg alltid å velge utlevering midt i uka (da er trykket mindre og leveringsprisene lavere), men generelt vil det bli lettere å få den leveringstiden eller det hentepunktet du vil ha.

 

Du vil merke forskjellen allerede neste uke.

 

Når vi vokser og blir mer effektive kan vi også senke prisene våre. Nå ligger vi bare 4,4% over REMA 1000, og er soleklart billigst på nett ifølge en fersk og objektiv pristest. Vi er også billigere enn de fleste vanlige butikker. Vi gir oss ikke der, men vi kan endelig fastslå at Kolonial.no ikke er luksus - bare smart - og et rimelig alternativ til å gå i butikken. Her kan du lese mer: https://kolonial.no/om/prismatch/

 

Tusen takk for tålmodigheten din i denne fasen av gründerbedriften vår. Vi er stolte og takknemlige for å ha deg som kunde, og for at du er med oss på denne reisen hvor vi forandrer norsk dagligvarebransje sammen.

 

Som alltid er det bare å ta kontakt dersom det skulle være noe.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Argumentet er at man slipper unødvendige produkter. Eier du et snev av selvkontroll unngår du dette i butikken også, jeg handler til eks. alltid med handleliste. Man får logisk nok heller ikke plukket frukten/grønnsakene selv, noe som har ført til at jeg har fått frukt jeg ikke hadde plukket selv.

 

Den eneste grunnen til å handle på nett er for å spare tid, men med ulempen at du må vente i et gitt tidsrom på varene.

 

Jeg har forøvrig sammenlignet en del handlekurver fra kolonial med min lokale Rema 1000. Det bruker å koste drøyt 240 kr ekstra ift fysisk butikk, for en handlekurv på ca 900 kr. De er dog konkurransedyktige på de mest solgte varene, hvor prisene er ganske like. For en student har 200,- i uka en del å si på matbudsjettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er jo ikke vanskelig å finne noe til 500 kr når du vet du får 200kr i rabatt vel ;) på det jeg handler så sparer jeg mer ved sånne rabatter enn ved å handle i fysisk butikk fordi ketchupen koster noen kr mindre..

Jo det var faktisk det, da rabatten ble utgått.

Vurderte hummer men de hadde det ikke på lager, av det jeg vil ha har det denne uken kommet 10 nye varer, men fremdeles et godt stykke over 500 kr, tror handlelisten (Ønskelisten min er på 350 kr eller noe slikt per i dag).

 

Syns også rema 1000\kolional bør ha mulighet å hente i butikk, da man slipper problemet, og kan sammenlignet prisen.

Man får til de beste prisene. For som du ser i mitt forrige innlegg innrømmer Karl Alveng Munthe-Kaas at det hatt vært noen problemer i starten. Men hvor mange kunder dette har gått ut over er vanskelig å si.

Er frusterende å få feil vare det ungår man i butikk. Har du vanskeligheter å ungå gotteri\Snus\vin\øl er det ditt problem.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

En annen ting jeg fruster meg over er man blir tvinget å kjøpe bærepose, ikke valgfri handlenett.

Men blir vel luksus problem i så fall.

 

En annen ting:

Andeconfit, Linser, Rosmarin, Vin Cotto Til 2 personer, 2 porsj Kokkeløren

Så bør de styrre unna å vise bilder som ser ut som å spise på restuang. Sjekk også prisen for 378 kr burde fleste av oss klare å lage tilsvarende selv. Blir skuffet hvis det er kun snakk om frossenvarer

 

F.eks Personspakkning inneholder:

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

 

En annen ting jeg fruster meg over er man blir tvinget å kjøpe bærepose, ikke valgfri handlenett.

Men blir vel luksus problem i så fall.

 

En annen ting:

Andeconfit, Linser, Rosmarin, Vin Cotto Til 2 personer, 2 porsj Kokkeløren

Så bør de styrre unna å vise bilder som ser ut som å spise på restuang. Sjekk også prisen for 378 kr burde fleste av oss klare å lage tilsvarende selv. Blir skuffet hvis det er kun snakk om frossenvarer

 

F.eks Personspakkning inneholder:

 

 

Varene levers på døren (eller pickup point), og da må jo varene være levert i noe? Man kunne selvsagt fått valget om å få alle varene i 7-8 handlenett, men det hadde nok blitt en stor ekstrakostnad for din del. Slike nett koster vel 10-15 kr pr stk i vanlige butikker? Bruker selv handlenett i butikken, men det gir jo mening, da det faktisk blir gjenbruk. Du kan kanskje høre om de er villige til at du sender nettet tilbake etter hver ordre. 

 

Hvorfor det? Bilde viser maten lagt opp på en ganske simpel måte, noe enhver person burde klare. Andeconfit er heller ikke det samme som kyllinglår, eller fra samme dyret (ligger et hint i navnet). Jeg er usikker hvor mye pr. boks koster i Norge, men har sett de selges for et sted mellom 250-350,-. Jeg har som oftest kjøpt dette på Kastrup (cph) til rundt 150-200 kr pr boks. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

Vi er et team studenter fra indøk på NTNU som i forbindelse med emnet "Markedsføringsledelse" har laget en spørreundersøkelse om Kolonial.no.

Undersøkelsen vil ta ca. 10-15 minutter å gjennomføre. Ved å gjennomføre spørreundersøkelsen er du med i trekningen av to gavekort á 500 kroner som kan brukes på over 5000 butikker i hele landet. I tillegg trekker vi fem heldige vinnere av 4 Flax-lodd hver.
Vi setter veldig pris på og takker for din deltakelse!  :yes: 

https://survey.svt.ntnu.no/TakeSurvey.aspx?SurveyID=l8L26n31

Endret av DresenfromNorway
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...