anon12234 Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Har netopp bestillt meg et radeon 9800Se som jeg skal forsøke å modde til pro eller xt. men jeg har hørt at 9800 får problemer med CS, får det det og kan problemet fixes?, har også hørt at det finnes en ATI patch til cs spilling, hvor kan jeg eventuellt finne denne?
MrLeftfield Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Har netopp bestillt meg et radeon 9800Se som jeg skal forsøke å modde til pro eller xt. men jeg har hørt at 9800 får problemer med CS, får det det og kan problemet fixes?, har også hørt at det finnes en ATI patch til cs spilling, hvor kan jeg eventuellt finne denne? Jeg har 9800 pro og har ingen problemer med CS. konstant 100 fps uansett hva som skjer i game. Jeg trur du har hørt "feil" info...
Deidei Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Har netopp bestillt meg et radeon 9800Se som jeg skal forsøke å modde til pro eller xt. men jeg har hørt at 9800 får problemer med CS, får det det og kan problemet fixes?, har også hørt at det finnes en ATI patch til cs spilling, hvor kan jeg eventuellt finne denne? www.guru3d.com Der finnes en patch i tilfelle du opplever problemer.
Kringla' Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Radeon 9800 pro + CS = SANT ja det kan du si, 100fps konstant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå