Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år, sammen med en på 58 år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker: Oj, uvanlig at en jente foretrekker menn som er så mye eldre enn henne selv - flaks for han! Ellers er hun utrolig glad i penger. Om det er pengene det står på så er det nok tryggere og bedre å forholde seg til en fyr som hun blir kjent med enn å selge seg til flere ukjente fyrer.

 

Hva tenker du selv? Du som kjenner henne - vet kanskje eller har kanskje muligheten til å spørre henne hva hun ser i karen og hvorfor hun valgte han. Skjønner ikke helt hva du tror du vil oppnå med denne tråden -.- 

Lenke til kommentar

Ikke noe problem med det, så lenge det er "voksne" samtykkende mennesker. Nå er jeg selv 59, og har et barnebarn på 17, så jeg ville vel synes det var vel ungt for min egen del å være sammen med noen på hennes alder. Men om de synes det er greit så er det greit.

 

Hun gir kanskje avkall på en del av det sosiale med jevnaldrende på den måten, men det er en prioritering. Overlever han russefeiringen uten sjalusi og formyndertanker, for eksempel?

 

Geir :) 

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet her er vel hvordan kona kommer til å reagere når hun finner ut at mannen hennes er i et forhold med ei jente på 17.

Slikt som dette kommer for en dag. Uansett.

 

Passe kleint om det er bestevenninna til barnebarnet eller noe slikt...

Lenke til kommentar

 

Hvis noen vil følge med store dramaet om denne saken, så har TS laget samme tråd på KG. Der råder kvinnfolka glimrende om hvor galt dette er. Til god underholdning for oss andre.

 

Anonymous poster hash: 6173c...7f8

 

Begynner å lure på om trådstarteren driver og forsker litt om hvilke syn menn og kvinner har på følgende...

Kvinneguiden viser tydelig at kvinner er imot det, foreløpig har jeg fått inntrykk at vi på diskusjon (flest menn) synes dette er greit. 

 

Hva om vi snur problemstillingen på hodet og spør på begge forum? 

 

"Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde kjent en gutt / mann (17 år gammel) som er i ett forhold med en 58 år gammel gift kvinne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva om vi snur problemstillingen på hodet og spør på begge forum? 

 

"Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde kjent en gutt / mann (17 år gammel) som er i ett forhold med en 58 år gammel gift kvinne?

Det hadde ikke forandret svaret mitt. Men så er jeg ganske liberalistisk av meg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt vil fleste menn syns dette er greit. Ligger i vår urnatur å pare oss med ungt hunnkjønn. I dagens morderne samfunn kommer alt til moral og etikk. Men selv der er ikke alt svart hvitt og mange variabler å tenke på. På en side blir det ren utnytting fra mannens side. På motsatt side er mannen kanskje helt alene og ensom, og knytter bånd med en ungjente, som igjen utvikler seg til noe mer. I midten kan det være flere faktorer inn i bildet. Hvordan vi selv forholder oss til det som utenforstående, er opp til oss selv.

 

Og dette gjelder begge kjønn, begge scenarier. Dog litt ironisk at når eldre menn går etter yngre jenter, blir de kalt gamle griser og pervoer (predators). Mens når damene går etter yngre menn, blir de kalt cougars.  :roll:



Anonymous poster hash: 6173c...7f8
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde kjent en jente / kvinne (17 år gammel) som er i ett forhold med en 58 år gammel gift mann?

 

Hvordan er dette greit?

 

 

Tja. Det er sannsynligvis ikke greit for hans kone, men det er strengt tatt en sak dem imellom, og ikke for mine moralske fordommer. Jeg tror jo på Kardemommeloven, så hvis det er bak ryggen på hans kone så er det ikke greit av ham. Men det er ikke opp til meg å bedømme siden vi ikke vet noe om det.

 

Geir :) 

Lenke til kommentar

Så lenge folk følger loven og ikke skader noen så er det ikke min jobb å dømme de. 

 

Det angår ikke meg om 2 mennesker over seksuell lavalder har seg. Mitt syn på dette er dog litt farget av min manglende moral. For jeg ser den moralske problemstillingen, men det betyr ikke at jeg bryr meg om den.  

 

Har selv hatt meg med ei 16 åring jeg traff på en chat, og jeg er over 30. 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde kjent en gutt / mann (17 år gammel) som er i ett forhold med en 58 år gammel gift kvinne?

 

Jeg svarer akkurat det samme. Nå har jeg sagt til min kone at om hun vil ha et sidesprang med en ung mann så er det greit, så lenge hun sier det til meg og gir meg samme friheten. Hun er ikke enig... ;)

 

haha! Det hadde virkelig vært greit for deg, hvis hun var enig? Er du så mettet av henne^^?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...