Gå til innhold

Star Wars: Battlefront får oppfølger neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg har sagt før. EA og et par andre selskap, skulle hatt i ræven med øks. Istedet for å fikse og oppdatere spillet gir de ut et helt nytt for å hamstre mer penger. jaja vi leverte ikke det spillerne ville ha. La oss lage et HELT nytt spill til full pris.

Et så stort firma som EA kunne hatt rå å reparere spillet med patcher, både glitcher, bugs og CONTENT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her kan folk takke seg selv. Dette er et godt eksempel på hvorfor man ikke skal forhåndsbestille spill eller haste inn i et kjøp bare fordi hypen er stor.

 

Det spiller ingen rolle hva man sier om spillet i ettertid om man endte opp med å kjøpe det for fullpris. EA ser kun 14 millioner solgte kopier, noe som forteller dem at det er behov for mer av det samme. Kritikken blir bakgrunnsstøy. Det er på tide at folk skjønner at hvis man skal fortelle disse store selskapene noe, slik at de virkelig lytter, så må man la lommeboka snakke. Men jeg tror ikke det kommer til å endre seg med det første.

 

For å si det sånn. Det vil ikke overraske meg om mange av de kritiske røstene ender opp med å kjøpe neste spill også.

Lenke til kommentar

.. battlefront 2 bør være en DLC og bygge videre på spillet som allerede er ute, som ikke egner seg til å være et fullverdig spill...

 

Det er vel liten tvil om det kommer til å bygge på battlefront. Du vil se mye gjenbruk i den nye tittelen det kan jeg garantere. Men full pris skal de selvfølgelig ha!

 

Sånn er det med Star Wars. Fans kommer til å kjøpe det uansett, selv om det er middelmådig. Og det er EA meget klar over. 

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Jeg er vel i utgangspunktet en stor Star Wars fan. MEN....jeg tror det er "den lille gutten" i meg som er det og ikke "den voksne" jeg. Jeg liker filmene og dem er gøy å se på, men jeg har aldri klart å "leve meg inn i" star wars verden i noe av star wars spill som er gitt ut. Får alltid en slags klein følelse av at dette er urbarnslig eller noe. Jeg oppdaget star wars når jeg var 7 år...tror film 1 kom da og jeg latet som jeg var Luke hele tiden og lekte med star wars figurer etc. Kanskje det er det som har "ødelagt" det for meg. MEN..star wars er jo ifølge Lukas sekv "laget for barn først og fremst" så kanskje det rett og slett ER barnslig....og derfor logisk at jeg ikke liker det annet enn for nostalgiens skyld.

 

Tanker?

Lenke til kommentar

 

.. battlefront 2 bør være en DLC og bygge videre på spillet som allerede er ute, som ikke egner seg til å være et fullverdig spill...

 

Det er vel liten tvil om det kommer til å bygge på battlefront. Du vil se mye gjenbruk i den nye tittelen det kan jeg garantere. Men full pris skal de selvfølgelig ha!

 

Sånn er det med Star Wars. Fans kommer til å kjøpe det uansett, selv om det er middelmådig. Og det er EA meget klar over. 

 

hehe ja de gjør nok det, spilte selv betaen men viste med en gang dette var noe som ikke kom til å vare... det var nydelig grafikk denne tok min oppmerksomhet https://www.youtube.com/watch?v=629qaI42KEM

 

Men etter el del timer i betaen var jeg 100 % sikker på at det ikke ble noe kjøp. Fikk nok av betaen eneste forskjell i release var par andre maps og unlocks...

Lenke til kommentar

Jeg synes nå at SW battlefront har utviklet seg positivt. Kanskje det ikke var helt ferdig da det ble lansert, men nå har de lagt til en haug med nye gamemodes, maps og våpen. Men forstår hva dere mener. Det er veldig bra, men det hadde potensialet til å være så mye mer.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå at SW battlefront har utviklet seg positivt. Kanskje det ikke var helt ferdig da det ble lansert, men nå har de lagt til en haug med nye gamemodes, maps og våpen. Men forstår hva dere mener. Det er veldig bra, men det hadde potensialet til å være så mye mer.

 

Det har dessverre hjulpet lite. Spillet føles fortsatt like kjedelig.

Lenke til kommentar

 

.. battlefront 2 bør være en DLC og bygge videre på spillet som allerede er ute, som ikke egner seg til å være et fullverdig spill...

 

Det er vel liten tvil om det kommer til å bygge på battlefront. Du vil se mye gjenbruk i den nye tittelen det kan jeg garantere. Men full pris skal de selvfølgelig ha!

 

Sånn er det med Star Wars. Fans kommer til å kjøpe det uansett, selv om det er middelmådig. Og det er EA meget klar over. 

 

Ikke alle det kan jeg love deg. Er Star Wars fan selv og har holdt meg langt unna Battlefront (ingen story mode = NEI TAKK ), og det blir neppe Battlefront 2 når en vet at EA ikke gidder å høre på spillerne, men kun tenker på penger.

Lenke til kommentar

Jeg er vel i utgangspunktet en stor Star Wars fan. MEN....jeg tror det er "den lille gutten" i meg som er det og ikke "den voksne" jeg. Jeg liker filmene og dem er gøy å se på, men jeg har aldri klart å "leve meg inn i" star wars verden i noe av star wars spill som er gitt ut. Får alltid en slags klein følelse av at dette er urbarnslig eller noe. Jeg oppdaget star wars når jeg var 7 år...tror film 1 kom da og jeg latet som jeg var Luke hele tiden og lekte med star wars figurer etc. Kanskje det er det som har "ødelagt" det for meg. MEN..star wars er jo ifølge Lukas sekv "laget for barn først og fremst" så kanskje det rett og slett ER barnslig....og derfor logisk at jeg ikke liker det annet enn for nostalgiens skyld.

 

Tanker?

 

Tenker først og fremst på hvor mye jeg lever meg inn i Star Wars når jeg ser filmene og spiller Star Wars spill. Men jeg oppdaget Star Wars i voksen alder kanskje derfor jeg aldri har sett på det som barnslig. Eller så har barnet i meg tatt over hodet mitt. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...