Gå til innhold

ANMELDELSE: Battleborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"alt som ikke er helautomatisk eller kan dekke et større område med kreftene sine, er tilnærmet uspillbart. "

 

Noe sier meg at denne personen ikke passer særlig i Sniper-rollen i noe spill, det høres mer ut som du likte karakteren men du gav opp fordi de andre er enklere å mestre.

 

Det vil alltid være karakterer som er bedre enn andre, men det gjør ikke de dårligere såkalt "uspillbare".

Lenke til kommentar

Det kan hende dette spillet blir bra etter en del tid, men det spørs om Gearbox i det hele tatt har mulighet til å komme så langt med Battleborn før de blir nødt til å vrake hele spillet. Her er det snakk om en konkurransedrevet flerspiller der man er nødt til å låse opp karakterer, med en prislapp på 450 kronasjer og et season pass til 140.

 

Det er nesten litt synd, fordi jeg tror det er potensiale i idéen. Dessverre tror jeg Gearbox kommer til å slite med å overtale folk til å betale så mye penger for så å få de til å låse opp viktige deler av spillet i etterkant. I tillegg er Overwatch rett rundt hjørnet, med en lavere prislapp og ingen falsk progresjon. Selv om Overwatch og Battleborn er forskjellige spill, konkurrerer de nok om en god del av de samme kundene.

Lenke til kommentar

Om du mener at Thorn og Marquis er "ubrukelige" så er det nok desverre tydelig at du ikke har prøvd hardt nok/ikke mestret de. Marquis og thorn er begge "ADCer" og topper alltid statistikkene på dmg når de er i kompetente hender.

 

Ligger på rundt 100 timer totalt i battleborn (hadde early access) og finner meg ikke helt igjen i din beskrivelse av multiplayeren. men selvfølgelig på "low ranks" når ingen av de 10 spillerne har så mye peiling så blir det clusterfuck. om du går i lowranks på lol/dota og så vil du se AKKURATT det samme.

 

Videre må man være forsiktig med å sammenligne overwatch og battleborn. Battleborn er ett MYE mer komplekst spill enn hva overwatch er.

 

 

det høres nok ut som jeg skryter spilllet opp i skyene, men spillet er på ingen måte perfekt, men det gjør veldig mye bra og din fremstillelse av multiplayeren syns jeg er litt umoden. Jeg er spent på hvordan incursion blir når vi får ranked og alle 10 spillerne har mer kontroll på hva de gjør.

Lenke til kommentar

Enig i karakteren, spillet har en identitetskonflikt, Gearbox later til å ikke vite om det skal være Borderlands eller noe eget, da i måten stilen og humoren lagt opp. Og humoren treffer sånn nesten aldri, samt karakterene er kjedelige og uinspirerte, mulig jeg er bortskjemt med Overwatch sitt karaktergalleri som er fullspekket av varierte og genuint sjarmerende helter. 

Samt så er det litt ekkelt å spille et MOBA i førsteperson, føler deg så ankret ned, har ikke samme kontroll som en har i for eksempel Dota med tanke på at det er isometrisk fugleperspektiv. 

 

Har ikke lyst til å svartmale spille helt, for jeg fikk noe underholdende ut av det, men det finnes så mange flere og bedre spill å spille, derfor går dette straks i glemmeboken for min del. 

Lenke til kommentar

Enig i karakteren, spillet har en identitetskonflikt, Gearbox later til å ikke vite om det skal være Borderlands eller noe eget, da i måten stilen og humoren lagt opp. Og humoren treffer sånn nesten aldri, samt karakterene er kjedelige og uinspirerte, mulig jeg er bortskjemt med Overwatch sitt karaktergalleri som er fullspekket av varierte og genuint sjarmerende helter. 

Samt så er det litt ekkelt å spille et MOBA i førsteperson, føler deg så ankret ned, har ikke samme kontroll som en har i for eksempel Dota med tanke på at det er isometrisk fugleperspektiv. 

 

Har ikke lyst til å svartmale spille helt, for jeg fikk noe underholdende ut av det, men det finnes så mange flere og bedre spill å spille, derfor går dette straks i glemmeboken for min del. 

 

"varierte og genuint sjarmerende helter"   :thumbup:

 

maxresdefault.jpg

Endret av Skibidi
Lenke til kommentar

 

Enig i karakteren, spillet har en identitetskonflikt, Gearbox later til å ikke vite om det skal være Borderlands eller noe eget, da i måten stilen og humoren lagt opp. Og humoren treffer sånn nesten aldri, samt karakterene er kjedelige og uinspirerte, mulig jeg er bortskjemt med Overwatch sitt karaktergalleri som er fullspekket av varierte og genuint sjarmerende helter. 

Samt så er det litt ekkelt å spille et MOBA i førsteperson, føler deg så ankret ned, har ikke samme kontroll som en har i for eksempel Dota med tanke på at det er isometrisk fugleperspektiv. 

 

Har ikke lyst til å svartmale spille helt, for jeg fikk noe underholdende ut av det, men det finnes så mange flere og bedre spill å spille, derfor går dette straks i glemmeboken for min del. 

 

"varierte og genuint sjarmerende helter"   :thumbup:

 

maxresdefault.jpg

 

Må bare understreke at jeg faktisk tenkte på samtlige karakterer  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...