Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Aprilia rs 125 eller Yamaha yzf-r125


Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe meg lett MC, men usikker på hvilken jeg skal velge av Aprilia rs 125 og Yamaha yzf-r125. Hørt at yzf-en har bedre kvalitet, og at rs'en går best. Elsker fart og spenning, men samtidig kan jeg ingenting om mekking av sykler. Så hvis det er mye vedlikehold av en rs er det vel kanskje dumt av meg å velge den? 

 

Noen som kan litt om disse to og kan fortelle meg litt om forskjellen og ulemper/fordeler? Ev. noen andre sykler? 

 

Ett spørsmål til, er det plombering på lett mc?

Endret av xov
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvis du har planer om å lære deg å skru, samt tenkt å bruke penger på bensin, olje og vedlikehold, hadde jeg anbefalt deg å kjøpe to-takter. De første Cagiva Mitoene går meget bra til å være 125. Aprilia 125 to-takt går også bra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Yzf, lett! mye bedre kvalitet til en god pris, som du får pengene igjen for senere. Lite skruing, med mindre du vil style'n litt. Anbefaler også å bytte potte fra orginal til f.eks akra, leovince ellernoe annet når den tiden kommer(spørs hvilken lyd du synes er kulest, ligger mange på youtube), uansett hvilken av dem du velger. Lyden er feeeet! ;)

jeg mener, bare se på den!

DSC_8491.jpg

2008-Yamaha-YZF-R125-508299.jpg

maxresdefault.jpg

Yamaha er jo også et knall merke.  :roll:

 

Hadde ikke vurdert Aprilia'en om det sto mellom disse to.

 

PS: Velger du yzf, velger du damer. velger du rs, velger du fart. 

Lykke til;)

Endret av Volvo Turbo
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...