Gå til innhold

[Løst] Installere Minecraft? eller ikke?


Anbefalte innlegg

her er min pc: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXG2JED022/acer-aspire-es1-520-15-6-barbar-pc-sort

 

jeg lurer på om jeg skal installere minecraft på denne pcen. jeg har lastet ned en demo version men den lagger.

 

burde jeg da installere den ekte minecraft versionen, eller er demo versionen kanskje dårligere og, den ekte versionen bedre? 

 

jeg har hørt om noen program som fjerner lagging fra minecraft.

 

burde jeg installere minecraft for 200 kroner, eller ikke?

noen tips?

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å gå på options og video settings inne i minecraft og sette ned render distance , sette graphics til fast, sette clouds til off og particles til decreased. Denne maskinen burde være god nok til å spille minecraft på hvis disse innstillingene blir endret til det minimale.

Endret av andr3as
Lenke til kommentar

Hadde demoen ny eller gamal launcher? For ei stund sida blei det laga ein ny launcher der java er innebygd, noke som førte til betre ytelse.

 

Så litt avhengig av kva demo du prøvde så kan det være at du får litt betre ytelse ut av den nye fullversjonen.

 

Men om demoen lagga også på lavaste grafikkinnstillingane, så er det nok usannsynleg at du får så veldig mykje betre ytelse med fullversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...