Gå til innhold

hvem er morsomts av kvinne og menn?


t_o_m_m_y

Anbefalte innlegg

jeg fikk nylig se et youtube klipp av christopher hitchens;

https://www.youtube.com/watch?v=I7izJggqCoA

jeg tenkte da; "hmm, hvordan kan jeg vise til at hitchens har riktig eller galt på ren logisk empiri?",
og jeg kom da opp med 3 spm som sier det meste;

A; "har du noen gang ledd skikkelig (ha ha ha høyt skikkelig) av ei kvinnelig komiker?"
(da mener jeg ikke humre le eller små morsom le men skikkelig bryte ut i latter).

B; "vis ei kvinnelig komiker har fått deg til å skikkelig le,
eventuelt hvem?

(navn på komikeren er nødvendig).

C; "hvem av mannlige komikere har fått meg til å skikkelig le og eventuelt hva heter han?"

av nysgjerrighet så undrer jeg på om jeg kom til samme svar som du.

 

Endret av t_o_m_m_y
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A; "har du noen gang ledd skikkelig (ha ha ha høyt skikkelig) av ei kvinnelig komiker?"
Ja
B; "vis ei kvinnelig komiker har fått deg til å skikkelig le,
eventuelt hvem?

Jen Kirkman(!), ellers er Whitney Cummings og Margaret Cho to til navn som popper opp ellers så har Iliza Shlesinger (war paint var morsom, freezing hot not so much) og Amy Schumer sine øyeblikk 

C; "hvem av mannlige komikere har fått meg til å skikkelig le og eventuelt hva heter han?"
Dave Chappelle, Bill Burr, Joey Diaz, Chris Rock, Patrice O'neal, Ari Shaffir, Bill Hitch, Hedberg, Phil Hartman, Bo Burnham, Joe Rogan, Doug Stanhope, Tom Segura, Bryan Callen, Bert Kreischer... meh, er så latterlig mange :p

 

Edit:

Av aktive komikere vil jeg si Jen Kirkman er på top-3 listen min sammen med Bryan Callen og Bill Burr, har lyst til å bytte ut burr med Chappelle men han har jo tydligvis slutta og gi ut specials så må vel vente til jeg har fått sett han live med å bedømme :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

A; "har du noen gang ledd skikkelig (ha ha ha høyt skikkelig) av ei kvinnelig komiker?"

Ja

B; "vis ei kvinnelig komiker har fått deg til å skikkelig le,

eventuelt hvem?

Jen Kirkman(!), ellers er Whitney Cummings og Margaret Cho to til navn som popper opp ellers så har Iliza Shlesinger (war paint var morsom, freezing hot not so much) og Amy Schumer sine øyeblikk 

C; "hvem av mannlige komikere har fått meg til å skikkelig le og eventuelt hva heter han?"

Dave Chappelle, Bill Burr, Joey Diaz, Chris Rock, Patrice O'neal, Ari Shaffir, Bill Hitch, Hedberg, Phil Hartman, Bo Burnham, Joe Rogan, Doug Stanhope, Tom Segura, Bryan Callen, Bert Kreischer... meh, er så latterlig mange :p

 

Edit:

Av aktive komikere vil jeg si Jen Kirkman er på top-3 listen min sammen med Bryan Callen og Bill Burr, har lyst til å bytte ut burr med Chappelle men han har jo tydligvis slutta og gi ut specials så må vel vente til jeg har fått sett han live med å bedømme :p

hørte på noen av de kvinnelige komikerne du nevnte,

og den beste jeg likte var Margaret cho.

 

men må da fremdeles si at kvinner er morsomme til en viss grad,

men de klarer ikke å få meg til å le som eddie murphy eller stephen fry(a bit of fry and Laurie) og monty Python osv.

 

ikke at jeg prøver å favorisere  menn som "best humor" award,

men det er noe med kvinner sin komikk som får meg til å føle som om jeg blir moralsk preket til eller invitert i et mylder av usammenhengende følelser,

mens med menn så kommer logikkens absurditet oftest bedre fram,-mens følelsene uttrykkes via logikken.

 

er det noe med kvinners komiker morsomhet jeg ikke forstår?

 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...