Gå til innhold

RYKTE: Snart blir Apple Music helt ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

En allerede god tjeneste blir enda bedre. Strålende... :)

 

 

Åja, så du syns ikke den er perfekt? Hvilke mangler har  apple music i dagens versjon da?

Ingenting er noengang perfekt. Dagens AM har ingen spesielle mangler, men alt utvikles og forbedres kontinuerlig. Sånn har det alltid vært og vil alltid være.

Lenke til kommentar

 

 

En allerede god tjeneste blir enda bedre. Strålende... :)

 

Åja, så du syns ikke den er perfekt? Hvilke mangler har  apple music i dagens versjon da?

Ingenting er noengang perfekt. Dagens AM har ingen spesielle mangler, men alt utvikles og forbedres kontinuerlig. Sånn har det alltid vært og vil alltid være.

 

 

Ville bare sjekke om det var fysisk mulig for deg å komme med noen spesifikke mangler på et apple produkt. Gikk som jeg trodde ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Apple Music er ikke fokusert nok til å være skikkelig bra. Det prøver å løse for mange problemer på for mange måter og ender opp med å ikke løse noen av dem på en god måte. 

 

Det første og viktigste steget bør være å rendyrke streamingfunksjonaliteten som egen app og ikke blande sammen alt i en eneste stor smørje av kjøpt, egen, nedlastet og streamet musikk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Apple Music er ikke fokusert nok til å være skikkelig bra. Det prøver å løse for mange problemer på for mange måter og ender opp med å ikke løse noen av dem på en god måte. 

 

Det første og viktigste steget bør være å rendyrke streamingfunksjonaliteten som egen app og ikke blande sammen alt i en eneste stor smørje av kjøpt, egen, nedlastet og streamet musikk. 

 

Selv bruker jeg PowerAMP på telefonen til å spille av de låtene jeg har rippet fra CD/kjøpt på itunes/Google music/Amazon og lagret som filer på telefonen. Spotify tar seg av streamingen av det som eventuelt trengs i tillegg. Funker ypperlig og hadde bare blitt mer rot hvis samme app skulle tatt seg av begge funksjonene, så lenge det ikke er klare forskjeller om hva jeg vil spille av i appen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

En allerede god tjeneste blir enda bedre. Strålende... :)

 

 

Åja, så du syns ikke den er perfekt? Hvilke mangler har  apple music i dagens versjon da?

Ingenting er noengang perfekt. Dagens AM har ingen spesielle mangler, men alt utvikles og forbedres kontinuerlig. Sånn har det alltid vært og vil alltid være.

 

Ville bare sjekke om det var fysisk mulig for deg å komme med noen spesifikke mangler på et apple produkt. Gikk som jeg trodde ;)

Har ingen problemer med å påpeke mangler ved noe som helst produkt hvis jeg opplever de. Men da må jeg oppleve de...:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hva med å sortere album etter året de kom ut? Hva med å legge standard og deluxe-utgavene ved siden av hverandre, så det blir lettere å velge. Hva med å legge alle karaoke- og tribute-albumene på samme sted, i søpla?

Lenke til kommentar

Jeg liker det ikke, men valgte å gå over til det da jeg ikke gidder å betale den summen spotify krever for 4 personer i en familie.

 

Veldig rotete og ulogisk GUI i Apple Music.

 

 

Jeg syns det er interessant hvor forskjellig folk er. Jeg liker GUI på AM mye bedre enn Spotify, mye mer logisk og renere. Finner enklere både ny og velkjent musikk på en bedre måte nå enn før når jeg brukte WiMP og Spotify.

 

På en måte fint at de ulike tjenestene er såpass ulike, så kanskje folk virkelig kan finne den leverandøren de syns fungerer best.

Lenke til kommentar

Det er ikke umulig jeg vil prøve AM igjen. Men den prøvetiden jeg fikk utdelt i første omgang var i hvertfall nok til å kjapt bevege seg over til Spotify igjen (var innom Tidal i ett halvt års tid før AM). Ett sansurium av rot, ulogisk oppbygging og en sann smørje er vel en en god beskrivelse. Ikke hjalp det at spillelister såg ut til å fordufte av seg selv heller.

 

Men det er godt at Apple ser på saken omsider da :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Apple Music er en bra tjeneste men jeg fant aldri ut av hvordan man kunne slå av caching av data. Telefonminnet rant ut av telefonen når man streamet musikk og dessverre hadde jeg bare en 16GB telefon (effektivt 11,5GB minne). Mulig dette problemet er løst nå i nyere iOS:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...