Gå til innhold

Disse telefonene kommer i butikkene i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker hva Samsung gjør for tiden. Vet om mange som ønsker en litt rimeligere telefon, men avventer fordi kameraet alltid er så lusent på slike modeller. Å ha toppytelse til spill og slikt er sjeldent en prioritet, men derimot vil lavere skjermoppløsning og ytelse ofte påvirke behovsfaktor nr. 2: nemlig batteritiden! :)

 

En slik 5-tommer pent designet, god kameratelefon med 2 dagers batteritid til under 2000 kroner er knallbra for studenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Er ikke sikker på om jeg vil kalle noen av de der for "kameratelefon". Tror de er relativt langt unna de virkelige kameratelefonene som LG G5, G4 , S7 eller sånt. Prisen er selvfølgelig en helt annen, men jeg bare undrer om de kan kalles kameratelefon når de er så mye dårligere enn toppmodellene?

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om jeg vil kalle noen av de der for "kameratelefon". Tror de er relativt langt unna de virkelige kameratelefonene som LG G5, G4 , S7 eller sånt. Prisen er selvfølgelig en helt annen, men jeg bare undrer om de kan kalles kameratelefon når de er så mye dårligere enn toppmodellene?

 

J5 en har jo i bunn og grunn ett Galaxy S6 kamera.. Men 13mp istedefor 16mp.

Lenke til kommentar

Liker hva Samsung gjør for tiden. Vet om mange som ønsker en litt rimeligere telefon, men avventer fordi kameraet alltid er så lusent på slike modeller. Å ha toppytelse til spill og slikt er sjeldent en prioritet, men derimot vil lavere skjermoppløsning og ytelse ofte påvirke behovsfaktor nr. 2: nemlig batteritiden! :)

 

En slik 5-tommer pent designet, god kameratelefon med 2 dagers batteritid til under 2000 kroner er knallbra for studenter.

Ser ikke dum ut den. På papiret så ser J5 veldig lik A5 (2015?) men til en lavere pris.

 

https://prisguiden.no/sammenlign/?p[]=220138&p[]=246202&p[]=242654

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Ser ikke dum ut den. På papiret så ser J5 veldig lik A5 (2015?) men til en lavere pris.

https://prisguiden.no/sammenlign/?p[]=220138&p[]=246202&p[]=242654

 

 

Men intern lagringsplass på 8 GB tror jeg blir i knappeste laget for mange (A5 har 16 GB), fordi det er jo fortsatt slik at mange apper ikke kan installeres på eksterne minnekort. Likevel, for de som klarer seg med 8 GB minne, så er jeg enig i at dette er et bra kjøp.

 

Edit: Jeg ser at det er en del utenlandske sider som opplyser om at J5 (altså SM-J510-modellen) har 16 GB internminne, så Prisguide opererer kanskje med en gammel modell fortsatt, siden de oppgir 8 GB? Eventuelt så er det bare enkelte land som får den med 16 GB? Jeg vet ikke...

Endret av Gordon Growth
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...