Gå til innhold

Se den nye Call of Duty-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja det kan du si. Men de har nok ikke baller nok til å gjøre det store hoppet tilbake til en mer jordnær krigføring (pun not intended) av den gamle skolen. Da er det bare å krysse alt som krysses kan for at DICE om 4 dager gjør akkurat det. 

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Mala altså det her var akkuratt det jeg kunne tenke meg, future tech, sikkert fun MP og noe faktisk litt nytt. Hvorfor er sånn at dere vil ha et jordnært skytespill frå cod? Kan dere ikke da bare velge arma eller battlefield? Der har du jo serier som prøver seg som simulatorer av dagens krig.

 

Nei takke meg til nesten truverdig spacetech og morro spillmechanics mens jeg noobtoober min veig til prestige. Blir nok første cod som blir et garantert kjøp for meg siden black ops 2.

Lenke til kommentar

Vi er vel litt lei fokuset på helt Texas-løsninger og slikt. Er jo noen år siden COD ikke var preget av for mye sinnsyke saker da.

Men jeg har jo måtte holde meg til BF jeg da, siden jeg ikke såg håp for COD for noen år siden. Men så var jeg nok veldig mettet på den formelen også.

 

Jeg frykter jo at DICE skal hoppe på sci-fi vogna fullt ut, men håper inderlig ikke det.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dæven det her ser bra ut! Liker virkelig hvor dem tar serien altså. Som vanlig er hylekoret på plass i kommentar feltene rundt omkring. Jeg skal vedde pungen min på at når Battlefield kommer med enten første eller andre verdenskrig tema igjen. Så blir det et voldsomt styr over hvor kjedelig våpen og alt er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Melkekua (en av de ) til activision tar det til nye høyder får man si. Utrolig skuffende med exo skjeletter, thrust jumping osv.. zombies er awesome i bo3 mens nuketown bla er blitt et drittmap med wallrunning og alt det der.

COD med bo3 er blitt et konsoll-spill for 7 til 15 åringer på en måte med latterlige camoer, tegneseriestyle-maps og til og med fjerning av perks man MÅ ha for å kunne spille Core. Flinch er retarded i core så jeg spiller bare HC på PC.

 

Det er så jævlig synd at Battlefied 4 er så syykt treigt og kjedelig uten instant action, hit reg feelingen i COD og sist men ikke minst Scorestreaks.

 

Gi meg et COD satt i en fuktig jungel, vietnam, sovjet, blablabla, kule og morsomme announcers, på 80-90 tallet kanskje så ikke våpnene blir så kjedelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dæven det her ser bra ut! Liker virkelig hvor dem tar serien altså. Som vanlig er hylekoret på plass i kommentar feltene rundt omkring. Jeg skal vedde pungen min på at når Battlefield kommer med enten første eller andre verdenskrig tema igjen. Så blir det et voldsomt styr over hvor kjedelig våpen og alt er.

Gi meg en M1 Garand any day ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Dæven det her ser bra ut! Liker virkelig hvor dem tar serien altså. Som vanlig er hylekoret på plass i kommentar feltene rundt omkring. Jeg skal vedde pungen min på at når Battlefield kommer med enten første eller andre verdenskrig tema igjen. Så blir det et voldsomt styr over hvor kjedelig våpen og alt er.

Gi meg en M1 Garand any day ;)

Det er derfor man har red orchestra rising storm!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dæven det her ser bra ut! Liker virkelig hvor dem tar serien altså. Som vanlig er hylekoret på plass i kommentar feltene rundt omkring. Jeg skal vedde pungen min på at når Battlefield kommer med enten første eller andre verdenskrig tema igjen. Så blir det et voldsomt styr over hvor kjedelig våpen og alt er.

Gi meg en M1 Garand any day ;)
Det er derfor man har red orchestra rising storm!
Orker ikke bruke PC så lenge jeg ikke har ett dedikert hjørne og god PC-spill ergonomi. For det til å falle på plass må jeg ha meg ett nytt PC-bord og en ny skjerm :p

 

All spilling for tiden er forbeholdt konsoll, og knapt det siste mnd.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lyd i verdensrommet, såklart :D

Så klart er det lyd i verdensrommet!

Alle dokumenter jeg har sett har lyd i verdensrommet: star trek, Babylon 5, star wars, stargate, det er bare sånn pretensiøse franske avantgarde saker som firefly som fjerner lyden!

Fortell meg om det ikke er lyd i verdensrommet, hvorfor har vi da antenner for å lytte etter romvesner som spiller høyt på stereoen sin!

Endret av Gunfreak
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Lyd i verdensrommet, såklart :D

Så klart er det lyd i verdensrommet!

Alle dokumenter jeg har sett har lyd i verdensrommet: star trek, Babylon 5, star wars, stargate, det er bare sånn pretensiøse franske avantgarde saker som firefly som fjerner lyden!

Fortell meg om det ikke er lyd i verdensrommet, hvorfor har vi da antenner for å lytte etter romvesner som spiller høyt på stereoen sin!

 

 

Dokumenter du har lest da eller?

Lenke til kommentar

 

Dæven det her ser bra ut! Liker virkelig hvor dem tar serien altså. Som vanlig er hylekoret på plass i kommentar feltene rundt omkring. Jeg skal vedde pungen min på at når Battlefield kommer med enten første eller andre verdenskrig tema igjen. Så blir det et voldsomt styr over hvor kjedelig våpen og alt er.

Gi meg en M1 Garand any day ;)

Gjesp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...