Gå til innhold

ANMELDELSE: Battleship Gothic: Armada


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2534

Selv om karaktern er 'skuffende' lav så må jeg nesten si meg litt enig. Spillet er bra det, faktisk et av de beste i sin sjanger (som er veldig liten forøvrig), men det er fortsatt mye rom for forbedring. Gitt litt tid har jeg imidlertid troen på at det blir enda bedre.

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg ikke vil gi dette en sjanse. Jeg er ikke i tvil om at det er pent, og sikkert moro også til en viss grad. Faktumet er likevel at dette spillet handler for mye om micro management og håndtere "cooldowns". Hadde det vært faktiske armadaer i dette spillet så hadde jeg gitt det en sjanse.

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg ikke vil gi dette en sjanse. Jeg er ikke i tvil om at det er pent, og sikkert moro også til en viss grad. Faktumet er likevel at dette spillet handler for mye om micro management og håndtere "cooldowns". Hadde det vært faktiske armadaer i dette spillet så hadde jeg gitt det en sjanse.

Jepp, 10 skip er ikke en armada.

 

Skal du ha armadaer er sins og homeworld fremdeles de beste.

Stardrive 1 kan få brukbare armadaer også.

 

Ikke noe som å spille sins med star trek mod og angripe med 200 klingon birds og prey

Lenke til kommentar

 

Dette er grunnen til at jeg ikke vil gi dette en sjanse. Jeg er ikke i tvil om at det er pent, og sikkert moro også til en viss grad. Faktumet er likevel at dette spillet handler for mye om micro management og håndtere "cooldowns". Hadde det vært faktiske armadaer i dette spillet så hadde jeg gitt det en sjanse.

Jepp, 10 skip er ikke en armada.

 

Skal du ha armadaer er sins og homeworld fremdeles de beste.

Stardrive 1 kan få brukbare armadaer også.

 

Ikke noe som å spille sins med star trek mod og angripe med 200 klingon birds og prey

 

Stor fan av både Sins og Homeworld (kjøpte homeworld 2 remastered, som også innebærer remastered utgave av homeworld 1, anbefales på det sterkeste), men foretrekker Sins of a Galactic Empire som mod (helt til jeg får prøvd Interregnum i hvert fall). Meget stor forskjell i flåtestørrelse mellom Sins og HW, men kan absolutt kalle HW flåter for en armada (ikke at det faktisk er et spesifikt antall knyttet til uttrykket armada, spansk for marine flåte). 10 skip derimot? ...nei det blir uansett for lite, i hvert fall når vi snakker WH40k skala. Er det for øvrig 10 skip i hver gruppe? Hvor mange grupper kan være på kartet samtidig?

Lenke til kommentar

 

 

Dette er grunnen til at jeg ikke vil gi dette en sjanse. Jeg er ikke i tvil om at det er pent, og sikkert moro også til en viss grad. Faktumet er likevel at dette spillet handler for mye om micro management og håndtere "cooldowns". Hadde det vært faktiske armadaer i dette spillet så hadde jeg gitt det en sjanse.

Jepp, 10 skip er ikke en armada.

 

Skal du ha armadaer er sins og homeworld fremdeles de beste.

Stardrive 1 kan få brukbare armadaer også.

 

Ikke noe som å spille sins med star trek mod og angripe med 200 klingon birds og prey

 

Stor fan av både Sins og Homeworld (kjøpte homeworld 2 remastered, som også innebærer remastered utgave av homeworld 1, anbefales på det sterkeste), men foretrekker Sins of a Galactic Empire som mod (helt til jeg får prøvd Interregnum i hvert fall). Meget stor forskjell i flåtestørrelse mellom Sins og HW, men kan absolutt kalle HW flåter for en armada (ikke at det faktisk er et spesifikt antall knyttet til uttrykket armada, spansk for marine flåte). 10 skip derimot? ...nei det blir uansett for lite, i hvert fall når vi snakker WH40k skala. Er det for øvrig 10 skip i hver gruppe? Hvor mange grupper kan være på kartet samtidig?

 

 

Vet ikke hvor mange skip det er. 

 

Fra de videoene jeg har sett i single player har du ofte noen få sterke skip(siden du har oppgradert dem) Mens du må kjempe mot en del flere fiender.

 

Noen av modsa til HW kan gi deg ganske store flåter, Jeg tror jeg var oppe i godt over 100 større skip i Star trek modden til HW2.

I Star Ruler 2, kan man ha enkelt flåter med 5000 skip, Har sett vidoer på nettet med flåter på 50 000 skip.

 

Selv er jeg ganske imponert over Star Trek online, i en del av de instancene kan et 10-20 tall skip kjempe mot nærmere 200 ai skip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...