Gå til innhold

Jeg valgte Ubuntu MATE og her er hvorfor


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har enda ikke prøvd MATE selv men det er mest fordi jeg bruker XFCE og har enda ikke sett noe grunn til å bytte. har også hatt en periode med mye distro hopping hvor jeg hadde en ny distro hver uke. Nå har jeg endt opp på Antergos med Xfce desktop. Men for min del så gjør det ingenting å jobbe litt i terminal det er et fantastisk verktøy når man først lærer seg å bruke det.

Lenke til kommentar

Har enda ikke prøvd MATE selv men det er mest fordi jeg bruker XFCE og har enda ikke sett noe grunn til å bytte. har også hatt en periode med mye distro hopping hvor jeg hadde en ny distro hver uke. Nå har jeg endt opp på Antergos med Xfce desktop. Men for min del så gjør det ingenting å jobbe litt i terminal det er et fantastisk verktøy når man først lærer seg å bruke det.

 

forskjellen på xfce og mate er liten, men mate er vel hakket mer "komplett" og å anbefale for "folk flest", mens xfce ligger et hestehode foran på hastighet, men hvem du velger er hipp som happ egentlig. jeg bare likte måten ubuntu mate satte opp ting, hvor du via et menyvalg kan velge hvordan mate skal se ut, om det skal se ut som tradisjonell ubuntu (unity), osx e.l med et museklikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...