Gå til innhold

Egen router med Enivest fiber/Get IPTV?


Anbefalte innlegg

Hei! 

Herlig post. Driver å bygger nytt hus i Sunnfjord. I den forbindelse ser jeg for meg et Ubiquity Unifi nettverk med både Internett og TV gjennom fiberen. 

Slik jeg forstår det er det da mulig å gå rett fra fiber media konverter til Unifi Security Gateway og videre til switch. 

Sitter ikke med hardwaren i dag, men henger med på endel (ikke alt) av det som skrives her. 

Slik jeg forstår det løser kun denne posten internetttilgangen og ikke IPTV utfordringen. 

Noen som har løst begge med Enivest og Telia TV? 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Kjøpte en RT-AX56U og fikk veldig bra nett når eg gjorde slik som står skrevet her. Men har ett lite problem. Får ikke sett direkte tv på Get boksen. Kan trykke på (start forfra) og tv funker fint kan også spole fram så det så og si blir direkte tv, men hver gang eg trykker på (se direkte) får eg opp at tv boksen ikke mottar signal og eg må sjekke internettforbindelsen. Noen som veit kvifor dette skjer? 

Lenke til kommentar
Kuwaddo skrev (På 3.5.2021 den 9.08):

Det her virker no til å være en lokal blokk fra Sophos. Som er en brannmur leverandør.

Typisk at for eksempel skuler eller bedrifter har en slik boks som filtrerer trafikk. Tror ikkje det her er noe Enivest gjør, siden eg er relativt sikker på at dei ikkje bruker noe Sophos utstyr, dei pleier å bruke Tilgin (nylig også noe ZyXEL) for privat kunder, og Mikrotik for bedrifter. Uansett tviler eg på at dei blokkerer noe mer en lovpålagt.

Er det en mellomleverandør du får internett fra? For eksempel om bor på internat eller en leilighet som tilhører bedrift?

Her går virkelig klokka unna utan at eg har fulgt med i svingane, trudde eg hadde svara på dette for leeenge sidan..

Nei, eg har ein einebustad og har såvidt eg veit ei heilt dedikert linje (nyetablert når eg bestilte, aldriv vore fiber her før). Så eg synest dette er pussig, slit litt med å forstå at eg kjem borti ein slik brannmur eg aldri har bedt om. Burde sikkert fiska fram Tilgin boksen igjen å prøvd om det virkar, men eg ser helst at eg slepp...

Lenke til kommentar
On 7/30/2021 at 10:43 AM, Haglejens said:

Hei. Kjøpte en RT-AX56U og fikk veldig bra nett når eg gjorde slik som står skrevet her. Men har ett lite problem. Får ikke sett direkte tv på Get boksen. Kan trykke på (start forfra) og tv funker fint kan også spole fram så det så og si blir direkte tv, men hver gang eg trykker på (se direkte) får eg opp at tv boksen ikke mottar signal og eg må sjekke internettforbindelsen. Noen som veit kvifor dette skjer? 

Du må inn på IPTV oppsett i ruteren og skru på multicast routing. 

Du vil ikke få multicast TV til å fungere før dette er i orden. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Janvik said:

Du må inn på IPTV oppsett i ruteren og skru på multicast routing. 

Du vil ikke få multicast TV til å fungere før dette er i orden. 

Det er helt klart en start. Men mener å ha lest her tidligere at Get kjører multicast-ene i et eget VLAN?

Lenke til kommentar
1 hour ago, NULL said:

Det er helt klart en start. Men mener å ha lest her tidligere at Get kjører multicast-ene i et eget VLAN?

Ingen antydning til VLAN med leverandøren jeg driver med. 

Asus med multicast routing aktivt skal være nok til å få multicast til å funke. 

Alternativ løsning om lokale sendinger ikke er viktig er å be leverandør om å sette opp OTT på tv boksen. Multicast utgår da fullstendig og lokal NRK byttes ut med NRK Akershus

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
On 11/5/2021 at 4:55 PM, jayc said:

Heilt utruleg stabilt nett gjennom USG!

Nokon som har lykkast med Dream Machine og Enivest?

 

Heisann,

Tenkte hoppe på den her sidan det er mykje god info her. Fekk inn fiber i går, med Tilgin konverter og modem.
Eg har Dream Machine først i nettet, så no står det som konverter - Dream machine - switch.
Versjonen på Dream Machine er 1.9.3.3438, og UIet er satt til det gamle. Veit ikkje om alle options er der med nye, ikkje testet enda.

Ser ut til at Ubiquiti har tatt litt til seg og opprettet litt meir options i WAN configen. Legger ved bilde av korleis mitt oppsett er med DHCP optionsa 60 og 61 som fungerer. Dette er, som sakt før i tråden, fra Tilgin modem og DHCP handshake.
Ser ut til det virker her med kun desse optionsa, skal oppdatere om det endrer seg.

Option 60 - Tilgin HG dslforum.org
Option 61 - Serienummer fra modem eller fra klisterlappen på modemet.
Vlan ID - 10 (som sakt før i tråden)

PS.
Har ikkje testet IPv6 enda, fleire som streamer i huset og det blir lite satt pris på om det ikkje fungerer 😆

PPS.
Har ikkje TV med fiberen.

image.thumb.png.b89a97a1065c2f2c007b8f6800e1a486.png

Lenke til kommentar
JayJay347 skrev (På 9.11.2021 den 19.52):

Heisann,

Tenkte hoppe på den her sidan det er mykje god info her. Fekk inn fiber i går, med Tilgin konverter og modem.
Eg har Dream Machine først i nettet, så no står det som konverter - Dream machine - switch.
Versjonen på Dream Machine er 1.9.3.3438, og UIet er satt til det gamle. Veit ikkje om alle options er der med nye, ikkje testet enda.

Ser ut til at Ubiquiti har tatt litt til seg og opprettet litt meir options i WAN configen. Legger ved bilde av korleis mitt oppsett er med DHCP optionsa 60 og 61 som fungerer. Dette er, som sakt før i tråden, fra Tilgin modem og DHCP handshake.
Ser ut til det virker her med kun desse optionsa, skal oppdatere om det endrer seg.

Option 60 - Tilgin HG dslforum.org
Option 61 - Serienummer fra modem eller fra klisterlappen på modemet.
Vlan ID - 10 (som sakt før i tråden)

PS.
Har ikkje testet IPv6 enda, fleire som streamer i huset og det blir lite satt pris på om det ikkje fungerer 😆

PPS.
Har ikkje TV med fiberen.

image.thumb.png.b89a97a1065c2f2c007b8f6800e1a486.png

Heilt magisk! 😀

Fungerer det uten mac clone? DM skal vel støtte dette no?

Hadde dette funka uten media konverten, fibersnor direkte inn på DM?

Les litt blanda resultat av akkurat dette utanfor Noreg. Men i utgangspunktet ikkje så vesentleg. Det som er avgjerande for eit godt og stabilt nett, er å sleppe Tilgin router.

USG har løyst dette fantastisk, sålenge ein klare seg under 250mbit linje. Per no er det rikeleg med kapasitet.

Lenke til kommentar
8 hours ago, jayc said:

Heilt magisk! 😀

Fungerer det uten mac clone? DM skal vel støtte dette no?

Hadde dette funka uten media konverten, fibersnor direkte inn på DM?

Les litt blanda resultat av akkurat dette utanfor Noreg. Men i utgangspunktet ikkje så vesentleg. Det som er avgjerande for eit godt og stabilt nett, er å sleppe Tilgin router.

USG har løyst dette fantastisk, sålenge ein klare seg under 250mbit linje. Per no er det rikeleg med kapasitet.

Uten MAC clone ja. Eg starta i "Nytt grensesnitt", der det blei MAC clone, Vlan osv, men mangla DHCP options 60 og 61. Funka dårlig, så testa med gamle. Der var det ikkje mulig å sette MAC clone (utenom i SSH/CLI, men det er eit eige kapittel føler eg), men ville no prøve. Fungerte knall med kun det som er avbilda. Ein fotnote kan vere at utstyret mitt er heilt ferskt, så veit ikkje om dei har fått låst MAC til noke enda. OM dette er noko dei gjer. Kan eventuelt prøve Tilgin boksen om ei stund, da skal den jo teoretisk ikkje fungere :)

Fibersnor rett i DM, da vil eg tru du kanskje tenkte på UDM Pro med SFP+ modul? Eg vil tru dette skulle fungert fint, tenkte prøve det når eg oppgraderer switchen til 10G. Ikkje planlagt enda, men ser ingen grunn til at konverteren skal trenge vere framfor UDM(pro)!

Spennande med litt lokalt utvalg og eksperimentering, ikkje mykje som kjem opp på WWW når ein søker på Enivest :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann,

Til info ser det ut som Enivest har fjerna kravet om DHCP option 125. Etter å ha fjerna denne option på min eigen PfSense boks og ein router eg har installert hos nokon andre i helga så fungerer alt som det skal.

Så no er det kun krav om å sette option 60 på routeren sin DHCP.

Endret av Lstrandos
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Testa @APZ171RW si kokebok på Edgerouter 4, men får det ikkje heilt til å funke. Har sett opp med DHCP-server på Eth1, og lagt inn alle options som beskrive. I webgrensesnittet er det trafikk på Eth0 like etter reboot, med mediekonverter tilkopla Eth0, men så mistar eg kontakten med webgrensesnittet til routeren etter nokre sekund, med PC tilkopla Eth1. Får Ikkje eksternt nett. Reboot og kople frå mediekonverter, så er routeren oppe igjen.

Har lagt ved screenshot av webgrensesnittet før eg mistar kontakt. 

Nokre forslag til kva som kan vere gale? Har Enivest gjort  endringar som gjer at eg må endre oppsettet på Eth0? 

Capture.PNG

Lenke til kommentar
7 hours ago, Bård S said:

Testa @APZ171RW si kokebok på Edgerouter 4, men får det ikkje heilt til å funke. Har sett opp med DHCP-server på Eth1, og lagt inn alle options som beskrive. I webgrensesnittet er det trafikk på Eth0 like etter reboot, med mediekonverter tilkopla Eth0, men så mistar eg kontakten med webgrensesnittet til routeren etter nokre sekund, med PC tilkopla Eth1. Får Ikkje eksternt nett. Reboot og kople frå mediekonverter, så er routeren oppe igjen.

Har lagt ved screenshot av webgrensesnittet før eg mistar kontakt. 

Nokre forslag til kva som kan vere gale? Har Enivest gjort  endringar som gjer at eg må endre oppsettet på Eth0? 

Capture.PNG

Ser ut som du får en lokal IP-adresse på eth0, og ingen offentlig IP på VLAN10 (eth0.10). Anbefaler at du bruker Setup Wizard for å gjøre grunnkonfigurasjonen, da får du også automagiske brannmurregler. Aller først bør du imidlertid oppdatere firmware på routeren, den du har er hauggammal: https://www.ui.com/download/edgemax/edgerouter-4/default/edgerouter-er-4er-6per-12er-12p-firmware-v209-hotfix2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Litt offtopic her, men det er ikkje mange plassar å finne informasjon om fiber frå Enivest så eg prøvar her;

Nokon som bur i sameige/burettslag som har fiber gjennom Enivest og veit om det er noko å spare på å gjere det på denne måten? Tenker på månadsprisar, mulighet for individuelle valg av hastighet/tv osv.

Eg svarar meg sjølv eg veit ikkje om det har noko å seie kor mange leiligheter det er, men besparelsen er betydeleg. Berre å ta kontakt med Enivest.

Endret av locked
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
JayJay347 skrev (På 9.11.2021 den 19.52):

Heisann,

Tenkte hoppe på den her sidan det er mykje god info her. Fekk inn fiber i går, med Tilgin konverter og modem.
Eg har Dream Machine først i nettet, så no står det som konverter - Dream machine - switch.
Versjonen på Dream Machine er 1.9.3.3438, og UIet er satt til det gamle. Veit ikkje om alle options er der med nye, ikkje testet enda.

Ser ut til at Ubiquiti har tatt litt til seg og opprettet litt meir options i WAN configen. Legger ved bilde av korleis mitt oppsett er med DHCP optionsa 60 og 61 som fungerer. Dette er, som sakt før i tråden, fra Tilgin modem og DHCP handshake.
Ser ut til det virker her med kun desse optionsa, skal oppdatere om det endrer seg.

Option 60 - Tilgin HG dslforum.org
Option 61 - Serienummer fra modem eller fra klisterlappen på modemet.
Vlan ID - 10 (som sakt før i tråden)

PS.
Har ikkje testet IPv6 enda, fleire som streamer i huset og det blir lite satt pris på om det ikkje fungerer 😆

PPS.
Har ikkje TV med fiberen.

image.thumb.png.b89a97a1065c2f2c007b8f6800e1a486.png

Hei, virker dette oppsettet endå? Har testa med en UDR, men fikk ikkje det til. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ein ting eg har tenkt på medan eg ventar på å få inn fiber igjen, det er mykje snakk om tilgin her no, men eg veit at Enivest no har gått over til ZyXel med Wifi6 til privatkundar. Dog brukar dei fortsatt Tilgin sin medieconverter så langt eg har sett.

Mon tru om ein må ha andre verdiar på DHCP options for å få dette til å fungere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...