Gå til innhold

Telia gir alle mobilabonnement gratis roaming i hele EU


Anbefalte innlegg

 

Utrolig rart at bedriftskunder ikke får denne tjenesten! Virker litt feil...

Dette stammer mest sannsynlig fra at bedrifter har en egen avtale med Telia, som ikke nødvendigvis går innenfor noen av de vanlige abonnementene.

Dette gjør at disse avtalene må endres for å få inn denne tjenesten, og det å endre en avtale er ikke nødvendigvis bare enkelt.

 

De bedriftene som er store nok til å gå utenom de vanlige abonnementene har uansett egne rabattavtaler. Det er ingen problem å endre på de vanlige abonnementene. Telenor gjorde nettopp det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i Spanien og fikk akkurat melding fra Telia at alt er som før unntatt datamengde per dag son nå er max. 100 mb per dag med økt pris 0.39 kr per MB. Ikke noen fri roaming og lokale norske priser samtaler, sms eller mms. Abonnement er smart plus exra med 8 gb data. Bare juks hele greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at det er på tide å bytte for meg også.

 

Jeg har valgt å ikke betale mer enn jeg trenger, og da var lenge Chess Premium billig for meg. Men når jeg har 99 kr/mnd i tillegg for datapakke på 1 gb, og Ice og Hello tar det samme (+/- 1kr) for hele abonnementet inklusive tale, mms og sms, da er ikke Chess Premium billigst for meg lenger. Jeg ligger på mellom 175 og 250 kroner nå, så da er jo 199-abonnementene reelt interessante. Noe høyere enn det er uinteressant. Lå på det samme forrige måned og da brukte jeg Google Maps og tripadvisor-appen i Sverige. 

 

Som Tom og noen andre påpekte et annet sted så har Ice og Hello noen skjulte melkekuer på data og utenlandstrafikk, så jeg får se meg litt rundt.

 

Telenor ble jeg ferdig med da de som eneste aktør innførte kvoter på ADSL, og Telia ser ut til å kun måle seg med dem. Jeg betaler ikke mer hver måned for å betale noe mindre i ferien. Og overraskende nok ser ikke OneCall billig ut lengre...

Lenke til kommentar

Er i Spanien og fikk akkurat melding fra Telia at alt er som før unntatt datamengde per dag son nå er max. 100 mb per dag med økt pris 0.39 kr per MB. Ikke noen fri roaming og lokale norske priser samtaler, sms eller mms. Abonnement er smart plus exra med 8 gb data. Bare juks hele greia.

 

Dette er stemmer ikke lengre. En time etter på fikk jeg ny melding fra Telia at jeg nå har Roam Like Home

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...