Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Prøver å finne ut hva en salgssjef i varehandel butikk tjener. Finner lite når jeg Googler, finner bare butikkmedarbeider. Her er det snakk om å ha ansvaret for salget i butikken, planlegge bemanning, delta i rekrutteringsprosesser og være stedfortreder til butikksjefen.  

 

Er 28 år, fagbrev og mellomlederutdanning innen tekniske fag. Hva kan man forvente seg av lønn i en slik stilling?

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det varierer veldig. Når samboeren min var assisterende butikksjef i en klesbutikk fikk hun 5 kr mer i timen enn de andre. Nå jobber hun i en annen butikk, og der vet jeg at butikksjef og assisterende butikksjef har i overkant av 30000 kr i måneden, pluss at butikksjefen har diverse bonusordninger. Men det kan som sagt være store forskjeller. Har vært borti butikkledere som tjener adskillig mer enn disse, men ikke bli overrasket om lønna ikke er mye å skryte av til å begynne med.

Endret av Windoge
Lenke til kommentar

Det varierer veldig. Når samboeren min var assisterende butikksjef i en klesbutikk fikk hun 5 kr mer i timen enn de andre. Nå jobber hun i en annen butikk, og der vet jeg at butikksjef og assisterende butikksjef har i overkant av 30000 kr i måneden, pluss at butikksjefen har diverse bonusordninger. Men det kan som sagt være store forskjeller. Har vært borti butikkledere som tjener adskillig mer enn disse, men ikke bli overrasket om lønna ikke er mye å skryte av til å begynne med.

Takk for svar!

 

Har et inntrykk om at det varierer veldig mye ja. Derfor er det veldig interessant å høre hva folk har hatt :)

Lenke til kommentar

 

Det varierer veldig. Når samboeren min var assisterende butikksjef i en klesbutikk fikk hun 5 kr mer i timen enn de andre. Nå jobber hun i en annen butikk, og der vet jeg at butikksjef og assisterende butikksjef har i overkant av 30000 kr i måneden, pluss at butikksjefen har diverse bonusordninger. Men det kan som sagt være store forskjeller. Har vært borti butikkledere som tjener adskillig mer enn disse, men ikke bli overrasket om lønna ikke er mye å skryte av til å begynne med.

Takk for svar!

 

Har et inntrykk om at det varierer veldig mye ja. Derfor er det veldig interessant å høre hva folk har hatt :)

 

 

Lønn som butikkarbeider er som regel enkelt, for da brukes det ofte HK/Virke sin tariff, mens lederlønn ofte er bestemt av selve kjeden.

Lenke til kommentar

 

 

Det varierer veldig. Når samboeren min var assisterende butikksjef i en klesbutikk fikk hun 5 kr mer i timen enn de andre. Nå jobber hun i en annen butikk, og der vet jeg at butikksjef og assisterende butikksjef har i overkant av 30000 kr i måneden, pluss at butikksjefen har diverse bonusordninger. Men det kan som sagt være store forskjeller. Har vært borti butikkledere som tjener adskillig mer enn disse, men ikke bli overrasket om lønna ikke er mye å skryte av til å begynne med.

Takk for svar!

 

Har et inntrykk om at det varierer veldig mye ja. Derfor er det veldig interessant å høre hva folk har hatt :)

 

 

Lønn som butikkarbeider er som regel enkelt, for da brukes det ofte HK/Virke sin tariff, mens lederlønn ofte er bestemt av selve kjeden.

 

Ja. Eneste "regelen" for lederne er vel at di skal ha bedre betalt enn de dem leder. Men 1 kr mer er jo mer, men langt ifra verdt det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...