Gå til innhold

Så mye mer må du betale for datapakken du hadde før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Dette blir en spennende uke! IKKE bestill nytt abo før 1.5 er kommet. Og ligg for Guds skyld langt unna Telenor.

 

Edit: la meg også minne om at det fortsatt er frivillig å være kunde hos Telenor, og at det finnes en rekke billigere alternativer som er fritt tilgjengelige på det åpne markedet.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Disse "markedsundersøkelsene" til Telenor må være rettet mot en gruppe som kun bruker internett til nettbank, mail og nettavis én times tid i uken. De gjør jo stikk motsatt i forhold til det jeg vil tro de fleste som er oppegående innen teknologi ønsker.

 

Når det kommer til fri roaming i EU, er det da den datakvoten du har hos Telenor som gjelder? Så hvis du har 500mb, så gjelder det resterende du har for måneden også i utlandet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fy fader Telenor det er "greit" å stjele en eller annen kr mnd på å legge til dritt på regningen til forbrukerne, men å rane flere hundretusen normenn hver mnd er ikke greit.

Attat så struper dere mengde med mb når dere heller burde ha øket den, forbannade trekuker....

Håper så inderlig at Telenor på mystiskt vis skulle bli rammet av masse rart, drit og faenskap så de bare må koble fra den hjelkorrupte nettlinjen sin. Samtidlig så håper jeg at de som styrer showet blir evig spammet med bugs og idiotisk reklame 24/7 resten av sitt liv så de ikke en gang gidder å tenke på å bruke noe digitalt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kan man kjøpe et abonnement i utlandet å benytte her på berget? Er eventuelt det billigere?

 

Det ble nevnt i en annen tråd at man kunne få abonnement i Danmark (med mulighet for å bruke datakvoten i Norge) om man hadde fakturaadresse i Danmark. Jeg regner med at man i tillegg til dette må igjennom en form for kredittvurdering eller betale depositum.

Lenke til kommentar

norske operatører er ikke bundet av lov om god handelskikk som alle andre utviklede land har, slik kan dem samarbeide om pris. derfor er datatrafikk i norge dyrt mens det er så og si gratis i resten av verden.

 

Interressert i hvilkke land du mener er "resten av verden". For såvidt jeg vet er datatrafikk og bruk på mobil fortsatt alt for dyrt i de aller fleste land.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...