Gå til innhold

Kombinere stereolyd og mulighet for film


Anbefalte innlegg

Ja, valget er tatt og jeg er meget godt fornøyd med resultatet. Jeg er også meget takknemlig for de råd jeg har fått i denne tråden. De har fått meg til å tenke grundig gjennom mine behov og muligheter. Det har vært vanskelig, og til slutt landet jeg på en løsning som viste seg å være bra for meg. Skjønt alternativet hadde kanskje også vært bra....

 

Jeg har fundert på om det ville være riktig å gå ut med det som ble mitt valg til slutt. Etter mye grunning fram og tilbake har jeg landet på at de rådene jeg har fått ikke fortjener å bli klassifisert som vinnere og tapere. De er alle gode og hva som er riktig for de som senere vil lese denne tråden fordi de står ovenfor samme dilemma som meg, er det bare den enkelte som kan bedømme. Så derfor velger jeg å takke alle som har bidratt. Helt uavhengig av hva jeg til slutt endte opp med, så var alle råd verdifulle!

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Gamle tråder blir som nye.

Men temaet er vel fortsatt gyldig i denne delen av forumet. Men det er kanskje ikke så tydelige leirer nå lenger, mellom surround og stereo..?

Surroundforsterkerne har fått mer futt og kan nå drive langt tyngre høyttalere, og låter generelt bedre nå enn for 5 år siden. Har også inntrykk av at stereoleiren er litt overtatt av monoleiren. De som klarer seg med en liten høyttaler, som likevel kan spille høyt, kan spille alt fra enhver mobil/nettbrett/etc og kan tåle regn og aktivitet.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...