Gå til innhold

Hvordan vise fingern til dette dritt samfunnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hva er budskapet, egentlig?

 

Du sier at alt skal være perfekt, men samtidig trekker du frem janteloven. Janteloven sier at man ikke skal tro man er noe, men om man fremstiller seg som perfekt (noe du påstår folk gjør), så prøver man jo å fremstille seg selv som bedre enn andre.

 

Du klager på at andre fremstiller seg perfekt og overfladiske, samtidig som du passer på å få frem hvor godt trent og normal du er.

 

Mange er nok dobbeltmoralske ja, men det gjelder vel deg også? Det er kanskje noe annet som plager deg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Så du er godt trent ja.. Det er veldig relevant i denne sammenheng.

Viktig å poengtere. Ellers hadde ikke budskapet mitt kommet fram i dette homo samfunnet

 

 

Er sikkert endel homser som slikker seg rundt munnen når de leser det, og det går vel litt på å være "perfekt" også eller hva?

 

Jeg har en stor hårete mage, er skallet og nærmer meg 40 år, men uansett, jeg har tenkt i liknende baner. På mine yngre dager tenkte jeg som deg.

 

Poenget er at dette her står skrevet om i bibelen. Det tok meg lang tid å legge brikkene i puslespillet på plass og faktisk tro på det, men jeg er nå personlig kristen. Alt du ser rundt deg i samfunnet i dag er ikke noe annet enn et angrep på kristne verdier. Se alt som en slags test. 

Lenke til kommentar

 

Jeg har lyst til å skape en reaksjon. Hvordan?

 

Kle deg naken på torget i Trondheim og onaner. Garantert reaksjon. Eller ereksjon.

 

Støtter denne mer eller mindre. Gå i sentrum i den nærmeste byen eller tettstedet og la spremen din oversvømme en tilfeldig person på gaten. Hvis du ikke får en reaksjon da vet jeg ikke. Endret av Chris93
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Så du er godt trent ja.. Det er veldig relevant i denne sammenheng.

Viktig å poengtere. Ellers hadde ikke budskapet mitt kommet fram i dette homo samfunnet

 

 

Er sikkert endel homser som slikker seg rundt munnen når de leser det, og det går vel litt på å være "perfekt" også eller hva?

 

Jeg har en stor hårete mage, er skallet og nærmer meg 40 år, men uansett, jeg har tenkt i liknende baner. På mine yngre dager tenkte jeg som deg.

 

Poenget er at dette her står skrevet om i bibelen. Det tok meg lang tid å legge brikkene i puslespillet på plass og faktisk tro på det, men jeg er nå personlig kristen. Alt du ser rundt deg i samfunnet i dag er ikke noe annet enn et angrep på kristne verdier. Se alt som en slags test. 

 

 

Kroppsbarbering for menn er blitt mainstream. Ta høvelen fatt og kjør på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Så du er godt trent ja.. Det er veldig relevant i denne sammenheng.

Viktig å poengtere. Ellers hadde ikke budskapet mitt kommet fram i dette homo samfunnet

 

 

Er sikkert endel homser som slikker seg rundt munnen når de leser det, og det går vel litt på å være "perfekt" også eller hva?

 

Jeg har en stor hårete mage, er skallet og nærmer meg 40 år, men uansett, jeg har tenkt i liknende baner. På mine yngre dager tenkte jeg som deg.

 

Poenget er at dette her står skrevet om i bibelen. Det tok meg lang tid å legge brikkene i puslespillet på plass og faktisk tro på det, men jeg er nå personlig kristen. Alt du ser rundt deg i samfunnet i dag er ikke noe annet enn et angrep på kristne verdier. Se alt som en slags test. 

 

 

Kroppsbarbering for menn er blitt mainstream. Ta høvelen fatt og kjør på!

 

 

det fine med å bli 40 er at du gir blaffen i sånt. er det noe jeg skulle gjort noe med, er det å gå ned litt, men så lenge jeg glir inn i folkemengden og hjertet er bra, så er det ikke så nøye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Du klager på at andre fremstiller seg perfekt og overfladiske, samtidig som du passer på å få frem hvor godt trent og normal du er.

 

 

This^ viktig å ikke kaste stein i glasshus :-)

 

Spørs om steinen ikke allerede er infisert av det overfladiske glasshuset.

 

Hvis du ser videon i første post ser du nemlig at han svaerer "nei" i slutten. Det er vannskelig  være annerledes og slippe seg ls, det er denne barrieren som må ned. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går ut ifra at han mener de feminiserte og politisk korrekte meteroseksuelle klovnene av noen mannfolk som styrer dette samfunnet både på stortinget og i diverse departement og instanser, ved siden av en haug med damer som i utgangspunktet kanskje ikke var kvalifisert engang.

Fant min tvillingbror på internett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går ut ifra at han mener de feminiserte og politisk korrekte meteroseksuelle klovnene av noen mannfolk som styrer dette samfunnet både på stortinget og i diverse departement og instanser, ved siden av en haug med damer som i utgangspunktet kanskje ikke var kvalifisert engang.

 

Hvis man vil ha en pølsefest av sjåvinistiske redpillers som spyr ut rasistiske utsagn totalt blottet for fakta så kan man la Politikk og Samfunn styre Norge istedet. Det er selvsagt alle andre som er sauer, og ikke edgelords her inne som er social outcasts.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

Går ut ifra at han mener de feminiserte og politisk korrekte meteroseksuelle klovnene av noen mannfolk som styrer dette samfunnet både på stortinget og i diverse departement og instanser, ved siden av en haug med damer som i utgangspunktet kanskje ikke var kvalifisert engang.

 

Hvis man vil ha en pølsefest av sjåvinistiske redpillers som spyr ut rasistiske utsagn totalt blottet for fakta så kan man la Politikk og Samfunn styre Norge istedet. Det er selvsagt alle andre som er sauer, og ikke edgelords her inne som er social outcasts.

 

 

Meh.

 

Da ingenting ser ut til å stoppe utviklingen vi nå følger så får vi se da om et tiår eller to hvem som har rett. ;)

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du har rett, men det handler uansett ikke om hvem som har rett. At du venter på et "I told you so" viser bare ignorant selvsikkerhet.

 

Problemet er mentaliteten, der man legger til rette for uetisk diskriminering, warmongering, fearmongering og propaganda.

 

Hvis man griner over hvor grusomt samfunnet er, hvorfor kvinner bare går etter badboys, eller hvorfor man tillater så mange innvandrere inn i landet, så vil jeg anbefale at man heller investerer sin tid i å fjerne disse "metroseksuelle" politikerne fra Stortinget og jobber på den politiske og demokratiske plattformen. Den viktigste komponenten i å kunne bli hørt og respektert er å bruke konkrete og solide argumenter. Å poste 30 tråder per dag i Oppslagstavlen med dommedagsprofetier om et muslimsk kalifat vil ikke utfordre innvandringspolitikken på andre nivå enn å argumentere for fascisme og være en grobunn for paranoia og konspirasjonsteorier. Skal du utfordre Ola Dunk og kjempe mot venstresiden så må du hjelpe innvandringsmotstanden i å finne solide argumenter som kan brukes i en åpen og saklig debatt, og ikke svarte alle innvandringsmotstandere ved å underbygge stereotypen om at alle som er mot innvandring er lone wolves som har glemt antipsykotikaen sin, eller som Richard her:

 

x1sCu0V.jpg

 

 

Hvis man faktisk hadde hatt en saklig debatt om samfunnet, slik som innvandring, så tror jeg dere hadde funnet meg mye oftere på deres side. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...