SmartinG Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Kjøpte meg et PowerColor Radeon9800 for 3-4uker sida. Når ofr ca en time siden la jeg merke til noen rare ulyder inni i kabinettet. Når jeg åpna opp så jeg at kjøleren på skjermkortet nesten stopper opp i blant, før den suser i vei igjen. Slik har den nåholdt på i ca en time. Noen som har noe tips, evt. noen som vet om noen annen god kjøleløsning for kortet? Litt desperat her jeg sitter
Stig-Arne Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 vil anbefale deg å sende inn kortet der du kjøpte det. Begynner du å rote med kjøleløsnignen faller garantien bort..!
SmartinG Skrevet 21. november 2003 Forfatter Skrevet 21. november 2003 Jeg lurer på om jeg kanskje skal kjøpe en [url="http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL"]slik[/url] en. Noen som har noen erfaringer med denne? Kjøler den bra? Noen som anbefaler den?
KompleX Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Jeg lurer på om jeg kanskje skal kjøpe en slik en. Noen som har noen erfaringer med denne? Kjøler den bra? Noen som anbefaler den? Heller levere tilbake kortet og eventuelt be om et nytt, slik som Morpheus^ sa.
SmartinG Skrevet 21. november 2003 Forfatter Skrevet 21. november 2003 Ja, men hva hvis alle PowerColor kort er slik da? Da vil det jo bare være et spørsmål om tid før det samme skjer igjen!
Stig-Arne Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Du kan be om å få ett annet kort i bytte da, i allefall hoss komplett. Har gjort detter flerfoldige ganger hoss dem, uten noe trøbbel. Eneste er at du må betale mellomlegg visst det nye kortet er dyrere ennn det du sendte inn. De går da etter dagens priser. Det beste vil nokk være å sende inn kortet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå