Gå til innhold

Doom får åpen betatest neste helg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førstebildet i toppen her ser sånn passe dustete ut. Modellene ser skikkelig plastikaktige ut. 

Vet ikke helt om jeg liker den grafikk-stilen...

Synes nesten Doom ser bedre ut med dårligere grafikk. 

 

Er vel snart 20 år siden første gang jeg spilte Doom.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Jeg var heldig og fikk teste på lukket betatest sist helg..
Min personlige mening:
Grafikken er bra...
Multiplayer SUGTE LUT, men skal fremdeles ha Doom, da jeg virkelig satser på at Singelplayeren er noe ala slik den var på orginalen.

 

Nå skal det sies at det kan ha noe med min alder å gjøre.....og den type action/arcade følelse nye Doom multiplayer ga meg, er ikke min ting.

Satser hardt på singleplayeren......

 

Under er noen sekunders film jeg lagte sist helg...bare for løye :-)
(Gammel-Ny DOOM)

https://www.youtube.com/watch?v=qNUa4_mq1cA

Endret av Lassenet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer bare til å kjøpe doom for singel player opplevelsen (som jeg håper ikke har blitt nedprioritert for multiplayer). Håper virkelig at spillet blir en typisk gun-fest som tidligere id spill har vært, derfor jeg likte dem.

Enig med deg der ang DOOM 4 :dribble: 13 mai  :green:

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Multiplayer betaen var noe av det dårligste jeg har spilt på lengre tid. Ingen nyskapning bare bedre grafikk men altfor dårlig for dagens standard. Ikke bra ytelse heller selv om det ikke så bra ut. Skal sies singleplayeren ser langt bedre ut.

Det eneste som betyr noe er om det er egnet for konkurransespilling,

 

Problemet er at det hovedsaklig var mapdesignet som gjorde DOOM til DOOM og det er det hovedsakelig Sandy Petersen, John Romero og Tom Hall (ikke kreditert men var med på 9 av brettene som Sandy Petersen lagde) som har æren for. Når de ikke en gang fjernt ser på gammelt design når de skal lage en reboot er det rett og slett sjanseløst. Teksturene og spritene føles også helt annerledes i DOOM enn i 3D-mølet som er laget i senere tid. http://www.trilobite.org/doom/who.html

 

Dette nye ser mer ut som en hybrid av Unreal Tournament 2004 og DOOM 3, enn som et DOOM-spill. Fint at det lages nye spill i FPS-sjangeren, men ikke kall det DOOM når det ikke er DOOM. På tide å lage en ny IP enn å melke gamle.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...