OlaTK Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 bare lurte på om dette kortet er noe bra? det er jo en sinnsyk pris. http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...tId=HTEXRAD96SE det koster jo bare 870 kr??
oslo72 Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Du får hva du betaler for - men sikkert et bra kort til den prisen. Derimot ikke bra nok til DX9-spill - alt kommer jo helt an på hva du skal bruke PCn til. Enkelt å greit - ligg unna dersom du skal bruke det til nyere spill - kjøp hvis du skal bruke Office og eldre spill.
maggri Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Merket er helt sikkert greit. Men tar du sikte på å spille de nyeste spillene så bør du vel satse på et 9600-pro og oppover.helst 9700 opp. Jeg har et 9600n-pro HIS og jeg er fornøyd så langt, eneste er at minne ikke var så veldig overklokkingsvenlig ut i fra det produsenten av minne hadde definert det å være(250mhz brikke klarer maks 240 uten artifaks uten vifte) klarte å kjøre en test her en dag med en vifte på kjøletribba 325/200@450/230 klarte etterpå å kjøre minne på 250 uten artifaks men ikke 260, da kan jeg være fornøyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå