Gå til innhold

Lønn, tilsvarende og avgiftspliktige ytelser


Zeph

Anbefalte innlegg

Eg er litt forvirra over tala på sjølvmeldinga i forhold til lønnslippen. Dei stemmer sikkert og skattetrekket er greit, men eg skulle gjerne visst korleis eg rekna ut alle summane for å betre berekne skattekort i framtida.

 

På lønnslippen for desember 2015 har eg ein sum på avgiftspliktige ytelser.

På sjølvmeldinga for 2015 har ein punkt 2.1, som er ein del høgare enn det på lønnslippen. Underpunkt 2.1.1, Lønn, er mindre enn på lønnslippen. Under der følgjer ein del summar for skattepliktig del av forsikringar, trekkfrie naturalytingar osv.

 

Problemet er at eg ikkje klarar å rekne meg fram til summane på sjølvmeldinga ut frå det eg har fått i løn. Målet er å kunne putte alle tala inn på skattekortkalkulatoren til Skatteetaten og få ut det eg faktisk skal betale i skatt det året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er altså at du ikke kjenner den skattbare verdien av forsikringer og annet du får av arbeidsgiver? Vanskelig for meg å gjette hva staten vil ha det til at dine frynsegoder er verdt, men om dere er oppsatt med en personalavdeling på jobb kan de forhåpentligvis gi deg noen bedre råd. Det er mye detaljer å forholde seg til i dette regelverket; jeg har valgt å ha samme forhold til det som for bompenger – betal regningene og smil pent.

 

... og om det blir kronglete kan du jo bare gjette på at alt som er vanskelig å regne ut blir uendret.

Lenke til kommentar

Det var ein feil på årsoppgåva frå arbeidsgjevar som skapte problemet, fekk epost om det i dag. Eit punkt kom med på sjølvmeldinga som eigentleg ikkje var trekkpliktig.

 

Med riktige tal stemte talet eg får ut frå skattekalkulatoren til skatteetaten med sjølvmeldinga på krona!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...