div_ Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 (endret) har satt i hercules 9600 pro 128 mb minne men det eneste som kommer opp er "please check the signal cable" ingenting annet, kommer ikke inn i bios eller noe......Med gammelt kort virker det ok har et kt7a hovedkort, geforce 2 mx 32mr ram fra før noen ting som vil få det til å virke (ingen svar som: 9700 9800 er bedre, jeg skal ikke kjøpe et nytt kort, men bruke dette jeg nettop kjøpte) takk Endret 21. november 2003 av div_
Hårek Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Du kan jo prøve et Google søk på den der, ser ut som andre har sett det samme.
hogmann Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Har opplevd noe lignende, sjekk at kortet sitter skikkelig nedi AGP-sloten. Og da mener jeg skikkelig, er ikke sikkert den sitter selv om det ser sånn ut... Selv måtte jeg og en kamerat fram en baufil for å få et Sapphire 9600 til å funke...
div_ Skrevet 21. november 2003 Forfatter Skrevet 21. november 2003 vel fant ingen løsning på google...noen som har møtt samme problem? vil ikke begynne å file på det:-), det så ut som om det stod helt inne i agp porten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå