Gå til innhold

FEATURE: Spillene vi har brukt mest tid på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Team Fortress 2 med 1884 aktive timer. Grunnen til at jeg har spilt det så mye er rett og slett communityet der; veldig, veldig useriøst og jovialt. Stort sett ålreite folk og bare tull. En helt seriøs match kanskje plutselig bryte ut i dans. Ni klasser og så veldig mange måter å spille disse klassene på gjør at jeg rett og slett bare bytter klasse om jeg blir lei spillet. Da blir det nesten som et nytt spill. Jeg sikter på 2000 timer, men det kan kanskje spøke litt for det nå som Overwatch er på vei.

Lenke til kommentar

"Hvordan slutter jeg å spille Fallout 4? Send hjelp!" Det er jo bare å åpne en hvilken som helst dør, så setter jo en 15-sekunders loadingscreen en brutal stopp for spillingen. ;) Det ble showstopperen for min del, når det gjelder det spillet.

 

Ellers er det wow som helt klart er kongen, med civ på andre. Og nå klatrer xcom også oppover på lista.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Hvordan slutter jeg å spille Fallout 4? Send hjelp!" Det er jo bare å åpne en hvilken som helst dør, så setter jo en 15-sekunders loadingscreen en brutal stopp for spillingen. ;) Det ble showstopperen for min del, når det gjelder det spillet.

 

Ellers er det wow som helt klart er kongen, med civ på andre. Og nå klatrer xcom også oppover på lista.

 

Hadde det bare vært så enkelt :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg har Definitivt spillt ihjel Mass effect spillene. Selv det er vanskelig å bruke over 200 timer på dem. En grundig gjennomspilling tar ikke tid som man tror. Har store forhåpninger på Mass effect andromeda. Jeg mener om spillet er stort nok og har biler i seg, gjør det ikke noe for meg om det blir større enn dragon age inquisition.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Prøver å komme meg igjennom forza 6 på unbeatable og i det lære med å tune. Siden jeg ikke er flink tar det sabla lang tid.

 

Det spillet jeg har brukt mest tid på er gamle dune 2 i en ungdomstid.

En av de vakreste øyeblikkene jeg husker fra spill var da jeg endelig fikk en Corvette opp i 300km/t i Gran Turismo 2. Det er ikke så enkelt som det høres ut. For det første satt jeg lenge og fintunet den, for å presse maksimal ytelse ut av motoren. Fra 270km/t (sånn ca, er mange år siden) gikk det tregere og tregere, med rundt tre, fire km/t økning på det meste. Men i tillegg skal man jo ikke bare kjøre rett frem. Jeg valgte testbanen (en oval sirkel), og selv det var vanskelig nok. Å kjøre rett frem er en ting, men straks jeg kom inn i svingen mistet jeg naturligvis litt fart, og jeg skulle samtidig holde bilen på veien. Å øke fra 270km/t til 285km/t på langstrekken føltes bra, men straks svingen kom var jeg nede i litt over 270km/t. Sånn fortsatte det hele tiden. Litt mer tuning, litt mindre brems i svingen, litt mer kontroll... I tillegg ville jeg ikke bare ha nålen over 300km/t, men den skulle jaggu holde seg der også. Føltes sykt bra da jeg endelig kom ut av svingen og gasset på, og kjørte nesten hele langstrekken i 304km/t. Og jeg liker egenltig ikke sånne bilspill engang, :)

 

Anyway, annet enn MMOer (er jo litt "juks") er nok et av spillene jeg har brukt mest tid på Resident Evil 2. En ting er å fullføre historien, men det er en egen historie for Claire og Leon. Men den vanlige historien deres er bare Scenario A. Fullfører man den, åpner man Scenario B med den andre karakteren. Er riktignok bare en forlengelse av historien, men pytt. Dermed måtte jeg fullføre spillet fire ganger, for å få alle sluttene. I tillegg er det jo dette med ekstra kostymer, collectibles og så videre. I tillegg til at jeg ikke hadde lyst til å slutte å spille. Spillet var så perfekt... :(

Lenke til kommentar

Hadde vel rundt 5500 timer i Trackmania Nations i følge xfire. Hadde spilt det et par år før jeg i det hele tatt startet å logge timene. Spilte et par år til etter jeg fjerna xfire igjen. Så kom TM2 stadium.. uff. Så kan vel se for meg at det er nære 10000 timer tilsammen.

 

Er vel WoW som går av med seieren dog. Spilt siden release av og på. For det meste på.

Lenke til kommentar

IL-2 Sturmovik (1946). Har brukt mange tusen timer på dette spillet fra første utgave kom i 2001. Originalt i spillet, ett par hundre fly, utrolig mange campagnes og singelstående oppdrag. Og sykt stabil og god multiplayer med opp til 64 spillere. Med en svært solid mission editor så er det uendelig med bra bruker lagde oppdrag. Og er stort modde samfunn gjør mulighetene uendelig. Da glemte jeg jo også å si at dette er den beste ww2 flysimulatoren noen gang laget, selv om den begynner å dra på årene.

 

I

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...