Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn skjermkort og hovedkort i toppsjiktet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er kjerneklokkehastigheten på MSI GeForce GTX 980 Gaming 4G?

 

Vet du hva, jeg eier et slikt kort allerede, og jeg har ikke peiling. Jeg sjekket MSI's egne websider og de lister 6 forskjellige tall. Først av alt er det base clock og boost clock. Så er det MSI's APP dings der en kan velge silent mode, gaming mode eller OC mode. Alle med forskjellige base clocks og boost clocks. Alvorlig talt... vær mer presis med spørsmål i fremtiden!

Lenke til kommentar

Litt dumt at dere ikke spesifiserte hvilken klokkehastighet dere var ute etter. Det er jo forskjell på boost clock og base clock :) Mitt svar er basert på base clock! (Y)

 

Selv om vi nå som sagt har presisert det veldig, så er vi ikke nødvendigvis enig i at det var så uklart formulert i utgangspunktet. Dette kommer vi tilbake til tirsdag :-)

Lenke til kommentar

Litt dumt at dere ikke spesifiserte hvilken klokkehastighet dere var ute etter. Det er jo forskjell på boost clock og base clock :) Mitt svar er basert på base clock! (Y)

 

Tok det som er svaret, om det er base eller boost de er ute etter burde de selv ha tenkt på, så i realiteten så det 2 svar som er riktig.

Lenke til kommentar

 

Litt dumt at dere ikke spesifiserte hvilken klokkehastighet dere var ute etter. Det er jo forskjell på boost clock og base clock :) Mitt svar er basert på base clock! (Y)

Selv om vi nå som sagt har presisert det veldig, så er vi ikke nødvendigvis enig i at det var så uklart formulert i utgangspunktet. Dette kommer vi tilbake til tirsdag :-)

 

 

 

Tull. Slik dere hadde satt opp spørsmålet tidligere, og som flere her nå har påpekt, var to av svaralternativene korrekte. Etter at dere nå har endret på teksten i oppgaven, er det så vidt jeg kan se kun ett svaralternativ som er riktig.

 

Jeg hadde heldigvis ikke svart på det spørsmålet ennå, fordi det var umulig å vite hvilket av de to korrekte svaralternativene dere av en eller annen grunn hadde fått for dere at var det eneste korrekte. Men jeg kommer til å svare på det nå.

 

Det skal bli interessant å se hva slags bortforklaring dere kommer med på tirsdag.

 

Tror nok det er på sin plass at dere heller kommer med en beklagelse i dette tilfellet, ikke en eller annen tvilsom bortforklaring, pluss at de som i følge gamer.no avga "feil" svar som følge av den opprinnelige feilen i oppgaven, bør få være med i trekningen.

Endret av Juke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har skrevet feil på klokkehastighet for stillemodus, da den varierer. Det er andre tall som er oppgitt hvis jeg for eks. går inn på produktlenken til Newegg. Og på MSIs egen side er faktisk den oppgitte stillemodusen angitt for å være to av alternativene (altså en varierende frekvens).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...