Gå til innhold

SNIKTITT: Hearthstone: Whispers of The Old Gods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter ett raskt blikk ser jeg for meg at Rouge kommer til å være glad i C'thun med shadowstep og Bronzebeard kan man ende opp med en greit heftig battlecry... For ikke å snakke om muligheten til å gi twilight elder stealth slik at man har en jevn buff fram til 10 mana.. Spørsmålet er vel hva som skjer med C'thun om man shadowstepper det, blir det da resatt eller kan du spille det igjen og gjøre nye massive mengder skade? Uansett ser jeg for meg at det blir gimmick deck så lenge metaen er så kjapp som den er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter ett raskt blikk ser jeg for meg at Rouge kommer til å være glad i C'thun med shadowstep og Bronzebeard kan man ende opp med en greit heftig battlecry... For ikke å snakke om muligheten til å gi twilight elder stealth slik at man har en jevn buff fram til 10 mana.. Spørsmålet er vel hva som skjer med C'thun om man shadowstepper det, blir det da resatt eller kan du spille det igjen og gjøre nye massive mengder skade? Uansett ser jeg for meg at det blir gimmick deck så lenge metaen er så kjapp som den er...

 

Conceal vil funker fint for å stealthe twilight folka, men Master of Disguise er sagt til å bli forandret litt på, så man kan ikke perma-stealthe en av de twilight cultists. Og det er sagt at man for holde på statsen om den blir utsatt for sap/shadowstep/brewmaster/osv.

 

Nå har vi bare sett 6 av 130'ish kort, men så langt ser det ut som bare en gimmick deck. Virker slow, og som andre deck som er bygdt rundt et kort (Reno f.eks), så har den flere måter å vinne på. Kanskje det kommer et kort som summoner C'thun til handa/boardet fra både decket og graveyard, så man kan få den raskere/få den flere ganger? :p

 

Twilight Summoner. 5 mana 5/6

At the start of your turn, if there is another friendly Twilight Summoner on the board, sacrifice them and draw C'thun (wherever it is). It cost 2 less

Lenke til kommentar

Etter ett raskt blikk ser jeg for meg at Rouge kommer til å være glad i C'thun med shadowstep og Bronzebeard kan man ende opp med en greit heftig battlecry... For ikke å snakke om muligheten til å gi twilight elder stealth slik at man har en jevn buff fram til 10 mana.. Spørsmålet er vel hva som skjer med C'thun om man shadowstepper det, blir det da resatt eller kan du spille det igjen og gjøre nye massive mengder skade? Uansett ser jeg for meg at det blir gimmick deck så lenge metaen er så kjapp som den er...

Endret av Soohyped
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...